“Trevlig första kväll i NY”

Gallagher's Steak House
Boka med OpenTable
Gallagher's Steak House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 76 av 14 586 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Jag var på konferens och Min fru anlände när konferensen var på väg mot slut. Jag bokade Gallagers för att det låg nära vårt hotel och hade bra omdömen. Vi ville besöka ett steakhouse.

Man fattar enkelt att detta är ett riktigt steakhouse när man kan se köttstycken redan i entrén lite häftigt. Maten var kanon och services mycket bra, vi njöt i fulla drag. Ljudnivån var helt ok och vi kommer gärna tillbaka.

Tack Hebbe57

Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Superbra stek på amerikanskt sätt! Önskar att det gick att få något liknande hemma. Stekarna grillas över öppen eld i restaurangen servicen är oklanderlig! Värt att besöka glöm inte att boka innan!

Tack dankK4591ZI
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Vi var 2 par som bokat bord 2 dagar före besöket.
Efter sedvanlig mellanlandning i baren lotsade hovmästaren oss till ett bord som var placerat under ett tilluftsdon med påföljd att det blåste kalluft ner på oss vi påtalade detta och viss förbättring skedde.
Kyparen var vänlig och hjälpsam vid beställningen.
Maten bestod av file Mignion och Rib Steak, bakad potatis, samt 2 sides sparris och brockoli.
När maten kom in saknades en portion pga miss i köket, hovmästaren bad om ursäkt och kompenserade med dessert och nytt bord.
Maten var vällagad och supergod.
Servicen var utmärkt!

Tack Carl-AxelH
Omdömet skrevs 18 maj 2016

Lite dåligt samtala då vi bokade bordet, för det rekommenderas, lite arrogant samtal från den hovmästaren men då du kom dit var det ett jättetrevligt bemötande, tre stycken som tog emot oss med idel leende.
Blev visade till bordet och en trevlig äldre kypare som hjälpte oss genom menyn, förklarade dagens rekommendation "from the chef" och sa samtidig att side orders räcker med en som vi kunde dela på två och det var helt klart sant...om du inte är en storätare vill säga och som svarade på alla våra ibland kanske självklara frågor (för honom troligtvis).
Och köttbiten...länge sedan jag åt en så god och bra tillagad köttbit, den smälte i munnen.
Är du köttälskare så gå hit MEN smakar det så kostar det, dyraste restaurangen jag var på denna resa.

Tack klustig
Omdömet skrevs 26 mars 2016 från mobil enhet

Vilken kväll ! Allt var perfekt - allt ifrån den trevliga och professionella serveringspersonalen till det rekommenderade vinet, det utsökta köttet med mycket välsmakande tillbehör samt till de delikata desserterna. Detta ställe måste upplevas.

Tack AnnkristineS

Resenärer som tittade på Gallagher's Steak House tittade också på

Besökt Gallagher's Steak House? Berätta vad du tyckte!