“Stora portioner”

Rankad som nr 52 av 14 913 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 8 mars 2017 från mobil enhet

Snabb och trevlig personal, god mat, stora portioner, kan verkligen rekommenderas om man gillat italiensk mat

Tack Caroline C

Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Vi var 4 som tog 4 olika rätter. Stora portioner men utan finess. Lite slafsigt och extremt dålig vinlista. En italiensk restaurang som har 4 röda o 4 vita att välja på . Rätt smaklöst O servicen var enligt löpande band system. Skulle inte rekommendera denna

Tack TuristenN
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Gör ett besök på denna genuina pizzeria, ingredienserna får tala för sig... härlig marinarasås, mozzarella, vedugnsbakad pizzabotten... grunden är så god så du inte behöver någon mer topping. Bästa pizzan jag har ätit!!!

Tack Lotta S
Omdömet skrevs 28 oktober 2016 från mobil enhet

Servicen är fantastiskt, stället är gammalt och lite slitet. Maten helt okej. Helt klart värt ett besök om man har vägarna förbi.

Tack lika1025
Omdömet skrevs 9 maj 2015

Detta var en ganska stor besvikelse. Lite halvnonchalant mottagande av hovmästaren. Förrätten, sallad på bläckfisk, var ganska smaklös. Huvudrätten, kyckling cacciatora, var helt ok. Men varför så enormt stora, och därmed motbjudande, portioner? Husets chianti-vin var helt medioker. Restaurangen grundades på 1940-talet och ingen förnyelse tycks ha skett sedan dess.

1  Tack Jan J

Resenärer som tittade på Patsy's Italian Restaurant tittade också på

Besökt Patsy's Italian Restaurant? Berätta vad du tyckte!