“Ok men inget mer”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Överskattat men ok ställe.

Hade förväntat mig ett överfullt ställe men möttes av halvtomt.

Mat, service och stämning var ok men inget mer.

Tack Jonesolvik

Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Turistfälla med helt OK mat och inte så dyrt som jag trodde. Det bästa var den trevliga kyparen och utställningen med filmrekvisita.

Tack sminket
Omdömet skrevs 14 april 2017 från mobil enhet

Vi var inte imponerade av vårt besök på Planet Hollywood. Maten var medelmåttig till tråkig och servicen väldigt stressad. Det var svårt att påkalla servitörernas uppmärksamhet eftersom de sprang fram och tillbaka i ett väldigt tempo. Miljön är rätt rolig men det väger inte upp totalupplevelsen. Barnen var betydligt mer nöjda än vad vi vuxna var.

Tack Famlindh
Omdömet skrevs 13 december 2015 från mobil enhet

Åt en calamares, som var mycket bättre än väntat. Den + sallad + pizza + 2 gl vin gick på 64dollar + dricks..............................

Tack Monica C
Omdömet skrevs 28 november 2015

Stannade till för en drink, Cosmopolitan, mycket god.
Bra serviceminded personal. Mysigt ställe med musik och tv monitors överallt.

Tack ninna61

Besökt Planet Hollywood? Berätta vad du tyckte!