“Supergott”

Rankad som nr 61 av 15 923 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Midtown
Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Allt vi testade smakade hur gott som helst. Hade inte testat denna typ av mat många ggr tidigare, men denna restaurang blev nu en av våra favoriter. Mycket trevlig personal. Dock väldigt hög ljudnivå som drar ner betyget något. Men trots det absolut värt att besöka. Välbesökt så glöm inte boka bord.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Voyage715883

Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Stökigt, slamrigt, rufft men helt underbar mat! Vi gick hit en andra gång under vår korta vistelse i NYC. Beställ in ett gäng rätter och dela men glöm inte nudlarna med räkor och kimchi, kan vara något av det godaste jag ätit.
Om ni måste vänta på bord så ta en drink i baren. Vi drack "take me home", grymt god.
Prisnivån är bra, billigare än många andra ställen.

Datum för besöket: december 2016
Tack lundabon
Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Vi visste att ingången skulle vara svår att hitta så vi var mycket vaksamma på vår omgivning. Trots detta tog det lite tid innan vi fann den, men det var det verkligen värt! Restaurangen som ligger på källarplan är härligt hipstrigt inredd och har en livlig miljö. Vi åt lunch här och det passade dessa japanska rätter alldeles utmärkt som! Sushin var en av de bästa jag ätit och nudelsoppan var riktigt god den också!

Datum för besöket: november 2016
Tack Victor L
Omdömet skrevs 1 september 2016

Jättegott! Väldigt trevlig atmosfär och jättegott bröd. Ett riktigt bageri som har en servicedel, liten plats att sitta dock så bäst för att ta med sig ut.

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack Peter L
Omdömet skrevs 8 augusti 2015

Hittade till slut restaurangen som ligger i källarplan. Lite mat per rätt, smaklös och inte alls vad vi förväntat oss. Värst var dock servicen, ingen koll på något, vi fick fråga efter förrätten två gånger efter vi fått in huvudrätten.

Datum för besöket: augusti 2015
Tack AndersConn

Resenärer som tittade på Izakaya Mew tittade också på

Besökt Izakaya Mew? Berätta vad du tyckte!