“Fantastiskt”

Rankad som nr 63 av 14 649 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Område: Midtown
Omdömet skrevs 13 december 2016 från mobil enhet

Stökigt, slamrigt, rufft men helt underbar mat! Vi gick hit en andra gång under vår korta vistelse i NYC. Beställ in ett gäng rätter och dela men glöm inte nudlarna med räkor och kimchi, kan vara något av det godaste jag ätit.
Om ni måste vänta på bord så ta en drink i baren. Vi drack "take me home", grymt god.
Prisnivån är bra, billigare än många andra ställen.

Tack lundabon

Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Vi visste att ingången skulle vara svår att hitta så vi var mycket vaksamma på vår omgivning. Trots detta tog det lite tid innan vi fann den, men det var det verkligen värt! Restaurangen som ligger på källarplan är härligt hipstrigt inredd och har en livlig miljö. Vi åt lunch här och det passade dessa japanska rätter alldeles utmärkt som! Sushin var en av de bästa jag ätit och nudelsoppan var riktigt god den också!

Tack Victor L
Omdömet skrevs 1 september 2016

Jättegott! Väldigt trevlig atmosfär och jättegott bröd. Ett riktigt bageri som har en servicedel, liten plats att sitta dock så bäst för att ta med sig ut.

1  Tack Peter L
Omdömet skrevs 8 augusti 2015

Hittade till slut restaurangen som ligger i källarplan. Lite mat per rätt, smaklös och inte alls vad vi förväntat oss. Värst var dock servicen, ingen koll på något, vi fick fråga efter förrätten två gånger efter vi fått in huvudrätten.

Tack AndersConn
Omdömet skrevs 26 juli 2015

Du måste veta vart du ska annars är det lätt att missa denna dörr som leder ner till en källarlokal. Vi började köa innan öppning efter rekommendation från en servitör dagen innan. Lokalen såg inte mycket ut för världen men den var fullpackad och lite till redan innan öppning.
Vi var två personer och tog in lite rätter som vi delade på. Maten var utsökt! Det enda som var negativt var att att ljudvolymen var fantastiskt hög så det kan vara svårt att konversera om man är ett större sällskap. Men var gör väl det? Munnen kommer ändå vara full med mat.

Tack Ylvaa19

Resenärer som tittade på Izakaya Mew tittade också på

Besökt Izakaya Mew? Berätta vad du tyckte!