“Autentisk mexikanskt”

Rankad som nr 16 av 15 862 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Frukost
Område: Meatpacking District
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Los tacos har blivit något av en turistfavorit i New York tack vare restaurangens fantastiska, autentiska tacos. Maten är mycket god och kostar inte många dollar. Det enda besökare bör vara beredda på är de långa köerna och väntetiden.

Tack Mr_DenDongZong

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Många olika tacos att välja mellan, samtliga vi provade var utsökta.
Priserna är rimliga, men är på New York-nivå. Alltid lite pricy.
Snabb service! Finns inga sittplatser, vilket kan upplevas som lite stressigt då man får slänga i sig maten ganska fort och tacos kladdar ofta.
Rekommenderas om du/ni ändå ska besöka Chelsea market!

Tack Cornelia K
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra och jättegott! Det enda som drar ner betyget är bristen på sittplatser och en något stressig miljö. Smakmässigt är det full pott! Rekommenderas!

Tack Catrinis
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

God snabbmat-tacos. Men egentligen inget utöver det vanliga. Förvänta dig inte någon kullinarisk upplevelse, och stället är tyvär inte värt en omväg.

1  Tack JayC312
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Hade höga förväntningar på detta ställe efter att ha läst om världens bästa tacos... Mycket goda tacos men vi hade önskat sittplatser och mindre "stressig" upplevelse för att ge full pott. Lång kö, maten lämnas över disk på liten papptallrik. Sen fick vi stå och äta i trängseln (vilket inte är optimalt med guacamole som rinner). Som sagt jättegott men världsbäst vet jag inte.

1  Tack Issa74

Resenärer som tittade på Los Tacos No. 1 tittade också på

Besökt Los Tacos No. 1? Berätta vad du tyckte!