“Mycket bra! ”

Rankad som nr 4 av 446 Smått och gott i New York
Middagsalternativ: Frukost
Område: Chelsea
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Jättebra och jättegott! Det enda som drar ner betyget är bristen på sittplatser och en något stressig miljö. Smakmässigt är det full pott! Rekommenderas!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Catrinis

Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

God snabbmat-tacos. Men egentligen inget utöver det vanliga. Förvänta dig inte någon kullinarisk upplevelse, och stället är tyvär inte värt en omväg.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack JayC312
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Hade höga förväntningar på detta ställe efter att ha läst om världens bästa tacos... Mycket goda tacos men vi hade önskat sittplatser och mindre "stressig" upplevelse för att ge full pott. Lång kö, maten lämnas över disk på liten papptallrik. Sen fick vi stå och äta i trängseln (vilket inte är optimalt med guacamole som rinner). Som sagt jättegott men världsbäst vet jag inte.

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack Issa74
Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Läst mycket om detta ställe.
Men var ändå otroligt överraskad hur bra det var, vi testade på tacos och quesadillas med kött och kyckling.
Smakade mycket och bra, långt ifrån svenska tacos.
Tredje gången vi är i NY men första gången här, bör testas.

Snälla besök detta!

Datum för besöket: december 2016
Tack jonniel2013
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Går alltid hit när jag är i New York: Älskar mexikansk mat och här finns de bästa tacos jag ätit. Lika bra varje gång jag är här.

Datum för besöket: september 2016
Tack Granding

Resenärer som tittade på Los Tacos No. 1 tittade också på

Besökt Los Tacos No. 1? Berätta vad du tyckte!