“Otroligt bra”

Rankad som nr 4 av 446 Smått och gott i New York
Middagsalternativ: Frukost
Område: Chelsea
Omdömet skrevs 28 december 2016 från mobil enhet

Läst mycket om detta ställe.
Men var ändå otroligt överraskad hur bra det var, vi testade på tacos och quesadillas med kött och kyckling.
Smakade mycket och bra, långt ifrån svenska tacos.
Tredje gången vi är i NY men första gången här, bör testas.

Snälla besök detta!

Datum för besöket: december 2016
Tack jonniel2013

Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Går alltid hit när jag är i New York: Älskar mexikansk mat och här finns de bästa tacos jag ätit. Lika bra varje gång jag är här.

Datum för besöket: september 2016
Tack Granding
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Maten var väldigt god. Valde en tacos med kött, vilken var väldigt olik den svenska motsvarigheten. Och det är helt klart positivt. Inget alls att klaga på!

Hade prisbilden sett annorlunda ut, så hade det blivit full pott. Men ca. 5$ för en liten tacos i kombination med bristen av sittplatser gör det till en stark fyra.

Datum för besöket: juni 2016
Tack StefanSoder
Omdömet skrevs 5 december 2015 från mobil enhet

Har aldrig varit i närheten av att käka nån liknade taco, detta måste man prova. Ljusår från svensk fredagkväll . Rekommenderas med varm hand!

Datum för besöket: december 2015
Tack RybergM
Omdömet skrevs 28 juli 2015

Första gången jag åt här var jag helt salig! Hade beställt in en kyckling- och en kött-quesadilla och båda smakade helt magiskt gott. Särskilt kycklingen överraskade!

Allt var bra. Smaken, konsistensen, allt.

Gå hit om du är i New York och gillar mexikansk mat eller är sugen på att testa för fösta gången!

Enda nackdelen för oss som familj med en sexårig pojke var att det inte fanns några sittplatser, men vi lyckades hitta en bänk inne i gallerian så det löste sig bra ändå.

Datum för besöket: juli 2015
Tack henrikb-sthlm

Resenärer som tittade på Los Tacos No. 1 tittade också på

Besökt Los Tacos No. 1? Berätta vad du tyckte!