“God sushi”
Omdöme om Nobu

Nobu
Boka med OpenTable
Nobu har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 164 av 14 025 Restauranger i New York
Kök: Sushi, Asiatiskt, Japanskt, Modernt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Område: TriBeCa
Omdömet skrevs augusti 8 2016 från mobil enhet

Helt okej men helt oförståeligt att de har en stjärna. Maten var okej men absolut inget speciellt. Servicen var inte heller något att hurra över.
Överreklamerat helt klart!

Tack Anna L

Omdömet skrevs maj 19 2016 från mobil enhet

Var där med familjen och även om det var en aning pricey så var det en fulländad upplevelse. Riktigt god mat, perfekta drinkar och fantastiska efterrätter för att komplettera. Servicen var hur bra som helst dessutom.

Tack Mikael H
Omdömet skrevs maj 17 2016

En japansk-peruansk restaurang som excellerar i utmärkta råvaror och spännande maträtter, de flesta med tydliga japanskinfluerade inslag. Bra service, mycket gott! Men boka i tid - görs via nätet.

Tack Hans G
Omdömet skrevs maj 4 2016

Nobu är ett känt koncept som finns lite varstans. Det här är originalet i Tribeca och kan bara beskrivas på ett sätt - fantastiskt. Alla delar i det vi åt slår det mesta. Det är inte på något sätt billigt, snarare ganska dyrt, men man får valuta för pengarna rakt igenom. Bra service därtill. På många asiatiska restauranger brukar man glömma bort desserten. Gör inte det misstaget på Nobu. Robert De Niro är delägare, men var inte där vid vårt besök, men "Bobby Bacala Baccalieri" från Sopranos vägde upp denne brist någorlunda:)

Tack Sweenytoddd
Omdömet skrevs april 26 2015

Svår att hitta från gatan då vi kom med metro då den ej gick att titta in på från gatan, fönsterna var förtäckta. Fantastisk mat, miljö och service. TOM celebrity spotting!

Tack kela20152015

Resenärer som tittade på Nobu tittade också på

Besökt Nobu? Berätta vad du tyckte!