“Underbar italienare!”

Piccola Cucina Osteria
Boka med OpenTable
Piccola Cucina Osteria har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 11 av 15 866 Restauranger i New York
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: SoHo
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

En liten, liten lokal och trångt mellan borden, men en härlig restaurangupplevelse. Alla i vårt sällskap (2 vuxna, 2 barn - 12 och 10 år) åt pasta och vi var alla mycket nöjda med maten. Snabb service, trevlig stämning och en genuin känsla gör att den här prisvärda restaurangen verkligen kan rekommenderas.

Tack perwidman

Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Läst så gott om denna restaurang här på TP. Vi bokade bord i förväg och hade höga förväntningar. Oj vad de inte infriades. Personalen var inte speciellt trevlig och 2 av 3 pastarätter gick knappt att äta. Finns så mkt bättre i denna stad!!

Tack alidas3
Omdömet skrevs 20 mars 2018

Hemmagjord pasta som är fantastiskt god, lite och trång restaurang så det är nog bra att boka bord före

Tack Marieoptiker
Omdömet skrevs 27 september 2017 från mobil enhet

En riktig goding i Soho där det är fullt med gäster. Under luncher får man välja fritt ur menyn (med få undantag) till ett och samma pris, 10-11 dollar! Det finns tre restauranger i närheten av varandra så besök minst en av dom. Jättejättegott, mycket mat och otroligt trevlig personal.

Tack Anki J
Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Detta är en pärla i New York. Litet men otroligt trevlig personal. Maten är väldigt god och vällagad. Kan rekommenderas men boka bord i förväg.

Tack Anders_Ost

Resenärer som tittade på Piccola Cucina Osteria tittade också på

Besökt Piccola Cucina Osteria? Berätta vad du tyckte!