“För hardcore-köttälskare!”
Omdöme om Keens Steakhouse

Keens Steakhouse
Rankad som nr 77 av 15 915 Restauranger i New York
Kök: Steakhouse
Bra för: Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Efter att ha upplevt den roliga atmosfären i baren åt vi middag i pub-delen. Vi valde av den vanliga middagsmenyn. Köttet var mycket vällagat och av hög kvalitet. Minus för de inte lika vällagade tillbehören. Sparrisen var överkokt. Den bakade potatisen var under-lagad. En särskild varning för de extremt tilltagna portionerna med kött. Det gav ett extremt intryck som förtog helhets-känslan.

Datum för besöket: maj 2018
Tack MimmiAH

Omdömet skrevs 15 mars 2018 från mobil enhet

En underbar middag med perfekt tillagad oxfilé men även god fisk. Servicen var exemplarisk. Dock blir ljudnivån lite för hög emellanåt. Boka bord i god tid innan.

Datum för besöket: februari 2018
Tack JessicaJ2892
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Var här med min sambo och vi tyckte båda att det var fruktansvärt bra! Väldigt mysig och trevlig restaurang med extremt bra kött. Vi tog en porterhouse steak for two och det är det bästa kött jag ätit. Prislappen blir ganska saftig men det är värt ett besök!

Datum för besöket: juni 2017
Tack Pontus T
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk pub/barmiljö med tusentals pipor i taket! Fantastisk hummersoppa. Underbart kött och bra vin! Service var perfekt! Kostar lite mer men ör verkligen bröt pengarna.

Datum för besöket: december 2017
Tack perarneb2017
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

God mat och fin restaurang - absolut värt ett besök / god mat och fina viner. Perfekt service - miljö europeisk mat perfekt amerikanskt kött. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: november 2017
Tack KristinaG100

Resenärer som tittade på Keens Steakhouse tittade också på

Besökt Keens Steakhouse? Berätta vad du tyckte!