“Wow!”
Omdöme om Keens Steakhouse

Keens Steakhouse
Boka med OpenTable
Keens Steakhouse har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 75 av 14 908 Restauranger i New York
Kök: Steakhouse
Bra för: Romantiska möten, Affärsmöten, Större grupper, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 18 januari 2018

Var här med min sambo och vi tyckte båda att det var fruktansvärt bra! Väldigt mysig och trevlig restaurang med extremt bra kött. Vi tog en porterhouse steak for two och det är det bästa kött jag ätit. Prislappen blir ganska saftig men det är värt ett besök!

Tack Pontus T

Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Fantastisk pub/barmiljö med tusentals pipor i taket! Fantastisk hummersoppa. Underbart kött och bra vin! Service var perfekt! Kostar lite mer men ör verkligen bröt pengarna.

Tack Per Arne B
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

God mat och fin restaurang - absolut värt ett besök / god mat och fina viner. Perfekt service - miljö europeisk mat perfekt amerikanskt kött. Rekommenderas starkt.

Tack Kristina G
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Bokade en lördag kl 20 2 månader innan, när vi kom dit var det helt fullt. Jag tog en mycket god stek och frun provade hummern som hon var nöjd med. Snabb men lite opersonlig service. Kostade 300 dollar för oss 2 ganska dyrt men värt pengarna. Häftig miljö med härlig atmosfär.

Tack Anders R
Omdömet skrevs 6 juli 2017 från mobil enhet

Var tvungen att boka bord förväg, och fick ändå bara tid vid lunch. Mycket god mat och serviceminded personal. Steak är det som ska ätas enligt mig. Fick dock in en överstekt köttbit först, men fick en ny utan problem och vet inte hur många gånger de bad om ursäkt. Helt ok priser.

Tack marlind80

Resenärer som tittade på Keens Steakhouse tittade också på

Besökt Keens Steakhouse? Berätta vad du tyckte!