“Helt fantastisk ”

Churrascaria Plataforma
Boka med OpenTable
Churrascaria Plataforma har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 391 av 15 768 Restauranger i New York
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Buffé, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Kan bara säga att allt var fantastiskt från början till slut. Köttet var jättegott och saftigt. Salladsbuffé var jättesto, det fanns något för alla t.o.m sushi. Personalen var väldigt uppmärksamma och trevliga. Rekommenderar verkligen denna restaurangen.

Tack Ulrika L

Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Denna restaurang är ett måste om du gillar kött, den är även ett måste om du inte gillar kött för du kommer att älska kött efter ett besök.
Personalen är fantastiska, väldigt trevliga och kunniga.
Det kan inte bli något annat än högsta betyg för denna restaurang.

Tack Aeroman1
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Andra gången jag var där nu, mycket höga förväntningar eftersom första besöket var fantastiskt.

Allt infriades och maten där är bland de bästa i världen. Kött i mängder och alla former, god dryck och mycket snygg och trevlig personal.

Jag kommer återkomma hit vid varje besök i NYC, det förblir min favorit.

Tack LittleALJO
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Det här är en genuin Churrascaria med samma känsla som om du var i Rio de Janeiro. Jag har ätit på en Currascaria i Rio med utsikt över Sockertoppen. Bortsett från utsikten och klimatet ät Plataforma lika bra. Köttet är utmärkt och variationen stor. Tillbehören är många och goda. Konceptet är väldigt roligt på de här ställena och barnen älskar det. Personalen är vänlig, proffsig och uppmärksam. Vinlistan är diger och sommeliern vänlig och kunnig. Vi kommer att gå dit igen. Tips: kom hungrig!

Tack solocase
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Fantastisk god mat. En stark fyra. Man väljer ingen meny, utan det är mer som en buffé. De kommer ut med olika typer av fantastiskt kött, dom de sedan skär upp vid bordet. Kan verkligen rekommendera ett besök. Fantastisk service, vilket man inte alltid är bortskämd med i USA. Dock är det väldigt amerikanskt. Hög ljud nivå, stor lokal och mycket folk.

Tack Fredrik J

Resenärer som tittade på Churrascaria Plataforma tittade också på

Besökt Churrascaria Plataforma? Berätta vad du tyckte!