“God mat, sämre service”
Omdöme om AQUAGRILL

AQUAGRILL
Boka med OpenTable
AQUAGRILL har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 126 av 15 763 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt, Fisk och skaldjur, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: SoHo
Omdömet skrevs 7 juli 2018

Möttes i dörren av trevliga hovmästare, väl vid bordet möttes vi av en tämligen ointresserad servitör. Vi börkade med ostron, de var fantastiskt goda, fortsatte med traditionella fiskrätter vilka var helt ok. Servitören var en katastrof och drar ner betyget på restaurangen. Ge honom en lång semester. Maten var det absolut inget fel på.

Tack Lasse61

Omdömet skrevs 6 september 2017

Vi firade och åt min 60 årsmiddag här, jag hade bokat ett bord för 7 personer för en tid sedan, ändrat tid vid ett tillfälle utan problem.
Vi kom några minuter tidigt ovh blev mycket trevligt möta av två kvinnliga hovmästare som visade oss till vårt bord, ett bra bord där du såg alla och kunde prata med alla.
All personal och dom var många var mycket hjälpsamma och proffsiga.
Maten, helt underbar, jag själv beställde en ostron och hummerplatå, underbar, den innehöll 18 ostron, nio olika sorter och hummerkött av en halv hummer och tre såser och vinigretter. Min fru och döttrar åt olika fiskrätter och samtliga varöverrens om att det var den godaste fiskrätt dom ätit. Vi drack genomgående bubbel, två flaskor Blanc de Blance, mycket goda. Vi avslutades hela med glas och kaffe. Hoppas ni blir lika nöjda som vi blev.

1  Tack Anders S
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Känslan av kvarterskrog med perfekt service och fantastiska skaldjur. Vi åt ostron, hummer och drack öl och vin. Allt var perfekt!

Tack Henrik L
Omdömet skrevs 19 december 2016

Soho när det är som bäst; när restaurangen liksom flyter ut på trottoaren. Och vilka skaldjur, fiskar, ostron! Pålitlig personal, känslan av att det är som en enda stor familj som äger, driver, serverar, huserar i köket är påtaglig. Du trivs helt enkelt. Lite trångt, lite bullrigt, mycket festligt att sitta mitt i händelserna när det surplas ostron och hänförda rop hörs vid servering av magnifika humrar. Gå inte hit om du vill ha kött, eller: om det är ok att äta kyckling (som självklart är riktigt god) går det bra. Men det är ju ostronen, de fantastiska fiskrätterna och skaldjurstallrikarna du kommer att vilja återkomma för. Mycket bra idé att boka bord, New York-borna kan sitt Aquagrill. Det är inte världens mest hippa ställe, inte världens mest lyxiga, men alldeles, alldeles precis perfekt för att trivas, njuta och - som sagt - vilja återkomma. Älskar du den här typen av atmosfär i kombination med fisk & skaldjur, då är Aquagrill ditt ställe!

Tack HEYA14
Omdömet skrevs 11 december 2015

Trevlig och hjälpsam personal. Mycket god mat och goda viner. Det som drar ner betyget var att vi satt på typ en veranda med plast vid rutorna och det drog och var lite kallt eftersom det var i november.

Tack lenaa217

Resenärer som tittade på AQUAGRILL tittade också på

Besökt AQUAGRILL? Berätta vad du tyckte!