“Mycket mycket bra.”
Omdöme om AQUAGRILL

AQUAGRILL
Boka med OpenTable
AQUAGRILL har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 118 av 15 864 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt, Fisk och skaldjur, Modernt
Bra för: Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Uteservering, Bokningar
Område: SoHo
Omdömet skrevs 6 september 2017

Vi firade och åt min 60 årsmiddag här, jag hade bokat ett bord för 7 personer för en tid sedan, ändrat tid vid ett tillfälle utan problem.
Vi kom några minuter tidigt ovh blev mycket trevligt möta av två kvinnliga hovmästare som visade oss till vårt bord, ett bra bord där du såg alla och kunde prata med alla.
All personal och dom var många var mycket hjälpsamma och proffsiga.
Maten, helt underbar, jag själv beställde en ostron och hummerplatå, underbar, den innehöll 18 ostron, nio olika sorter och hummerkött av en halv hummer och tre såser och vinigretter. Min fru och döttrar åt olika fiskrätter och samtliga varöverrens om att det var den godaste fiskrätt dom ätit. Vi drack genomgående bubbel, två flaskor Blanc de Blance, mycket goda. Vi avslutades hela med glas och kaffe. Hoppas ni blir lika nöjda som vi blev.

1  Tack Anders S

Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Känslan av kvarterskrog med perfekt service och fantastiska skaldjur. Vi åt ostron, hummer och drack öl och vin. Allt var perfekt!

Tack Henrik L
Omdömet skrevs 19 december 2016

Soho när det är som bäst; när restaurangen liksom flyter ut på trottoaren. Och vilka skaldjur, fiskar, ostron! Pålitlig personal, känslan av att det är som en enda stor familj som äger, driver, serverar, huserar i köket är påtaglig. Du trivs helt enkelt. Lite trångt, lite bullrigt, mycket festligt att sitta mitt i händelserna när det surplas ostron och hänförda rop hörs vid servering av magnifika humrar. Gå inte hit om du vill ha kött, eller: om det är ok att äta kyckling (som självklart är riktigt god) går det bra. Men det är ju ostronen, de fantastiska fiskrätterna och skaldjurstallrikarna du kommer att vilja återkomma för. Mycket bra idé att boka bord, New York-borna kan sitt Aquagrill. Det är inte världens mest hippa ställe, inte världens mest lyxiga, men alldeles, alldeles precis perfekt för att trivas, njuta och - som sagt - vilja återkomma. Älskar du den här typen av atmosfär i kombination med fisk & skaldjur, då är Aquagrill ditt ställe!

Tack HEYA14
Omdömet skrevs 11 december 2015

Trevlig och hjälpsam personal. Mycket god mat och goda viner. Det som drar ner betyget var att vi satt på typ en veranda med plast vid rutorna och det drog och var lite kallt eftersom det var i november.

Tack lenaa217
Omdömet skrevs 16 november 2015

Fantastiskt god fisk och skaldjur. Vi bokade bord eftersom det var lördagkväll och det var fullsatt och hög ljudnivå. Proffsig betjäning. Vi åt hummersoppa resp lobsterklor till förrätt, lax med ett supergott täcke över , ingen potatis utan runt fisken låg en spegel av tunna, små tomatbitar, gurka, koriander mm. Rejäl fiskbit. Till dessert åt vi deras hemgjorda glass. All mat var sååå god och snyggt upplagd. Mycket väl värt ett besök om man gillar fisk och skaldjur. Ostron verkade vara poppis värre, men inte vår grej riktigt

Tack Torrelamata27

Resenärer som tittade på AQUAGRILL tittade också på

Besökt AQUAGRILL? Berätta vad du tyckte!