“Mysig atmosfär, trevlig personal och gott!”
Omdöme om Cull & Pistol

Cull & Pistol
Boka med OpenTable
Cull & Pistol har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 68 av 15 862 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Meatpacking District
Omdömet skrevs 23 maj 2018 från mobil enhet

Cull & Pistol är en rätt liten restaurang med mysig miljö, trevlig personal och god mat. Var där med ett sällskap på fyra personer och åt lunch.
Vi beställde in ett fat med 6 olika sorters ostron x 4st samt 2 st Lobster Roll som vi delade på. En mycket välsmakande god lunch och lagom i mängd. :)

Tack Tord H

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Började med att det kändes som vi åt på en klubb. Extremt skrikigt och opersonligt. Servitrisen hade inte tid att svara på frågor, när hon inte visste gick hon bara. Katastrof service. Maten var dock bra. Tyckte menyn var lite missvisande, men det kanske bara var vi som turister.
Dom tog vinflaskan utan att förklara varför. (Tydligen håller dom den bakom baren, hade dock gärna haft kvar den själv).

Maten håller upp betygen, resten var ganska dåligt.

Tack Joakim J
Omdömet skrevs 13 maj 2017 från mobil enhet

Vi åt en riktigt god lobsterroll, trevlig personal och skön atmosfär. Kan varmt rekommenderas! Inte det billigaste stället men väl värt!

Tack Johan A
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Atmosfären, maten, servitörerna, dryckerna!!!
Vi åt ostron på "happy hour" som var fantastiskt beskrivna allihop. Njöt av sorlet runt omkring, New York-style!
Absolutly fabulous!!!

Tack Anne A
Omdömet skrevs 13 juni 2016

Perfekt restaurang för en lunch. Utmärkt hummer, intas med fördel tillsammans med champagne. Rekommenderas!

Tack marcusa637

Resenärer som tittade på Cull & Pistol tittade också på

Besökt Cull & Pistol? Berätta vad du tyckte!