Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Gunilla L
Gagnef, Sverige

Bra hotell i New York

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 maj 2019
Vi stortrivdes på vårt hotell. Rummet var i och för sig litet men väl möblerat. Sängarna var mycket bekväma. Badrummet var väl utrustat. Vi hade fri tillgång på kaffe/te och dricksvatten. Det fanns att hämta i receptionen dygnet runt. Läget var perfekt för oss, centralt men lugnt. Vi bodde på elfte våningen och stördes inte av trafik, Frukosten var ok, det som saknades var pålägg t.ex ost, i gengäld fanns mycket annat.
Bra omhändertagande av väskorna som vi fick förvarade från utcheckningen till vi skulle åka. De förvarades i ett låst rum och lämnades ut mot kvittot vi fick när vi lämnade väskorna.
Datum för vistelsen: maj 2019
Ser du något problem med det här omdömet?
2 402 kr
    2 888 kr
Bar/lounge
Visa fler hotell i New York
Omdömet skrevs 4 april 2019 från mobil enhet

Helt ok frukost och räckte för 4 dagar. Rummen var fräscha men små men ok ändå. Sköna sängar faktiskt. Saknade lite större garderob kanske men det gick bra ändå. Städning varje dag. Personalen väldigt trevliga. Dock var det lite lyhört. Man hörde folket utanför hissen och bilarna utanför gatan. Det var ändå lugnt på hotellet. Luktade lite rök ute i hallen då och då men inget som kom in i rummet och kraftig rök. Lite litet badrum men hade allt som behövdes. Gångavstånd till mycket vilket var bra. Skulle kunna tänka mig bo här igen.

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Camilla K
Omdömet skrevs 16 februari 2019 från mobil enhet

Rummen är lite mindre, men rena och fräscha. Vi bodde 4 personer i ett rum med 2st dubbel sängar. Frukosten var bra och ingick i priset.
Närheten till allt var perfekt. Gångavstånd till det mesta, annars var det väldigt lätt med tunnelbanan som låg runt hörnet.

Personalen på hotellet var trevliga och väldigt hjälpsamma.

Trevlig liten bar, och bartendern ville lämna en massa tips på mat, sevärdheter (även New York borna tyckte om den då alltid kör sin AW här)

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Magnus B
Omdömet skrevs 17 november 2018 från mobil enhet

Vi bodde här tre nätter två vuxna och två tonåringar. Ganska små rum men rent och fräscht och inga tecken på vägglöss.
Läget är centralt och bra, lite ljud från gatan och närliggande barer men inget vi stördes av.
Hotellet har en trevlig loungebar där man kan ta en öl på eftermiddagen och kolla lite sport.
Frukost ingick och den var helt ok. Saknades helt vanliga pålägg och allt vad frukt och grönt heter men det är väl så generellt i USA. Minus för väldigt liten matsal så vi fick köa lite för plats.
På det stora hela ett prisvärt hotell med bra och centralt läge.

Datum för vistelsen: oktober 2018
2  Tack sofial206
Omdömet skrevs 11 september 2018 från mobil enhet

Vi har bott på många mycket dyrare hotell i Midtown, men vi gillade verkligen det här hotellet. Ett ganska litet hotell, läget är toppen med gångavstånd till det mesta mellan Central Park och Flat Iron. Rummen är fräscha, välstädade och välutrustade. Personalen är vänlig och hjälpsam. Ytterligare ett plus är att frukost ingår i rumspriset. Frukosten är enkel, men varieras dag för dag och både varma och kalla rätter. Maten känns fräsch och personalen har järnkoll på maten och borden dukas av snabbt. Vi återkommer.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack Demmereserjordenrunt
Omdömet skrevs 25 juni 2018 från mobil enhet

Mycket bra hotell vad gäller läge. Personalen var mycket trevlig och hjälpte alltid till. Trånga rum men sängarna var bekväma och det var rent och fräscht. Bra frukost! Jag kan varmt rekommendera
hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2018