“Torra hamburgare, god öl”
Omdöme om The Keg Room

The Keg Room
Boka med OpenTable
The Keg Room har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 610 av 15 768 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 16 augusti 2016 från mobil enhet

Var där för middag, jag och mitt sällskap tog varsin hamburgare, båda fick väldigt torra hamburgare, inte alls goda.
Bra utbud på öl.

Tack Micael Ö

Omdömet skrevs 17 april 2016

Fantastisk mat med riktigt bra personal. Full fart med mycket folk varje dag i veckan. Burgarna är perfekta och köttbiten är perfekt tillagad och enorm.
The Keg room har också en viktigt funktion bland New York Rangers fans. Det hålls så på detta lag att det är någon typ av officiell bar för dem. Det fanns till och med speciella vagnar för intervjuer uppställda på utsidan med massor av officiella kameror och mikrofoner för intervjuer med fansen. Helt galet
Rekommenderas starkt.

Tack KV-16-LL
Omdömet skrevs 28 november 2015

Vi var här och beställde Thank Givings middag, kalkon med potatismos, sås och tranbärssylt och stuffing.
Jättegott!

Tack ninna61
Omdömet skrevs 31 augusti 2014

Hittade stället av en slump. Mycket trevlig personal. Fantastiskt ölsortiment både på fat och flaska. Helt ok pubmat. Man behöver inte gå hungrig från stället. Återkommer gärna.

• Atmosfär
Tack Seacock
Omdömet skrevs 7 januari 2013

En restaurang vi hittade av en slump som blev en succé. Mycket trevlig personal, härlig atmosfär och mycket god mat.

1  Tack Lollann

Resenärer som tittade på The Keg Room tittade också på

Besökt The Keg Room? Berätta vad du tyckte!