“Bra mat på trevlig indisk restaurang”
Omdöme om Spice Symphony

Spice Symphony
Boka med OpenTable
Spice Symphony har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 22 av 14 744 Restauranger i New York
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 17 mars 2017

Via Tripadvisor tipsades vi om Spice Symphony. Besöket blev ingen besvikelse. Vi valde klassiska Lamm Rogan Josh och kanske lite mer ovanligt på en indisk krog; jätteräkor i en slags citronsås. Båda fullträffar. Bör också nämna fördrinken, Mr H. Förförisk.
Den enda anmärkningen är att Naan-brödet som beställdes plain och garlic kom i samma korg. Märkligt på en så bra krog. Lite petig med det också därför blev det en fyra i stället för en femma.
En sak till. I tidigare omdömen skriver många att det är stökigt på restaurangen. Det upplevde vi inte alls. Tvärtom, faktiskt.

2  Tack Ringson

Omdömet skrevs 17 november 2016 från mobil enhet

Vi kommer absolut komma hit och boka av fler rätter från menyn.. finns massor att välja på.. Allt vi beställde in smakade jätte gott.. maten får 5/5 men ger bara en 4/5 pga av ljudnivån.

Tack Nettanpl
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Riktigt trevlig personal och fantastisk mat!
New York har allt! Ett litet och riktigt populärt ställe där man bör boka bord. Vi hade tur och väntade en stund innan vi fick vårt. Det var det definitivt värt!

1  Tack Stellan S
Omdömet skrevs 15 augusti 2016 från mobil enhet

Liten och relativt stökig restaurang, med personer som köade utomhus för att få en plats! Vi hade tur och hade bokat bord samma kväll. Fantastisk indisk mat, bland det bästa vi har ätit! Trots fullt och mycket spring bra service. De hade fått fullt betyg om det varit svalare i lokalen och mindre spring och stök.

Tack Micael Ö
Omdömet skrevs 13 augusti 2016 från mobil enhet

Fantastiskt god mat. Otroligt bra service. Missa inte ett besök hos denna resturang om ni är i New York. Personalen gav oss bra förslag på hur vi kunde komponera våran middag. Den Sea bass som jag åt till huvudrätt var helt enastående ! Man blir lycklig av sådan god mat och fantastiskt duktig personal som gjorde allt för att vi skulle få en bra upplevelse.

Tack Roggali

Resenärer som tittade på Spice Symphony tittade också på

Besökt Spice Symphony? Berätta vad du tyckte!