“Burgarställe...”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Upper West Side
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Brunch som var bokad. Mycket bra och trevlig service. Snabba cocktails och dricka. God goacamole och väldigt goda och saftiga burgare. Och vilken pommes frites! Rekommenderas.

Tack Trail323949

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Vi var här vid lunch. Lugnt ställe, vi behövde inte boka. Servis på topp. Grymt bra service och riktigt bra mat. Vi testade taco, barnburgare, sallad och kyckling sandwitch. Allt var bra, men klart bästa French fries ever !!

Tack Andreas E
Omdömet skrevs 4 december 2016

Servicen i NY är generellt på tå. Och här var den som allra bäst! Maten var mycket god och det fanns mycket god öl att välja på. Finns inget skäl att välja något annat än hamburgare, tyckte vi.

Tack ITPK
Omdömet skrevs 9 april 2015

Mysig kvarterskrog, trendig och otrendig på samma gång - med kundkrets i alla åldrar. Fantastisk mör hamburgare,valde Royale, och specialkryddade pommes frittes - som dock var litet väl salta och kryddiga för min personliga smak.
Till starter en guacamole med avocado i rejäla bitar, nog den godaste vi ätit.

Tack karinvf
Omdömet skrevs 8 november 2014

Detta var troligtvis den godaste hamburgare jag någonsin ätit och helt sagolikt goda hemmagjorda pommes frites.

• Atmosfär
Tack Tomas W