“Jättebra både vagnen och restaurangen på upper west side.”
Omdöme om The Halal Guys

The Halal Guys
Rankad som nr 200 av 15 768 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Område: Midtown
Omdömet skrevs 14 maj 2017

Jättebra både vagnen och restaurangen på upper west side. Allt är gott, falafeln är jättebra, mycket för pengarna, får maten snabbt! rekommenderas

Tack Peter G

Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket bra mat till sjukt bra pris. Missa inte deras sås. Skulle lätt kunnat ta hela flaskan med mig!

Tack P_Richard82
Omdömet skrevs 19 augusti 2016 från mobil enhet

Perfekt mat när man är på språng och vill ha något snabbt. Liten kö men tog knappt någon tid alls att få sin mat! Väl värt pengarna.

Tack Catte1976
Omdömet skrevs 27 mars 2016

Vi passerade detta matstånd på vägen till och från Museum of Modern Art. Det var lång kö både på vägen dit och hem så vi stannade till och beställde en mixed (kött och kyckling) samt falaffel. Satte oss på bänken intill. Härlig upplevelse både av att se hur välorganiserat hela serveringen var och maten. Mycket prisvärt!

Tack Ylva_KW
Omdömet skrevs 18 maj 2015 från mobil enhet

Vi har 3 st halal guys precis utanför vårt hotell, New York Hilton Midtown och det doftar gott! Och det är alltid kö! 2 av vagnarna har kött och en har korv. Vill man ha korv tar det 2 minuter men vill man ha kött, så förbered Dig på att stå i kö!

Tack Stockholmsmamma

Resenärer som tittade på The Halal Guys tittade också på

Besökt The Halal Guys? Berätta vad du tyckte!