“Höjdpunkt på NYC resan”

Praktisk information: Badrum, Aktiviteter för större barn, Skåp/förvaring
Information om sevärdheten
Praktisk information: Badrum, Aktiviteter för större barn, Skåp/förvaring
Omdömet skrevs juni 22 2013

Helt klart en höjdpunkt på NYC-resan. Helikopterturen är kort - ungefär en kvart men vi hinner flyga längst med hela Manhattan och runda Frihetsgudinnan.

Tack Infoufot

Omdömet skrevs april 19 2013

Detta bör förbokas!! Härlig upplevelse att se Manhattan och en bit av New Jersey ifrån ovan.
Vi hade förbokas turen hemifrån och behövde inte vänta länge innan det var vår tur.Allting flöt på smidigt och personal var informativ och trevlig. Vi hade bokat till kl 10 och verkade vara en bra tid med tanke på att vi bara fick vänta en liten stund. Kan tänka mig att det blir längre väntetider senare på dagen.

Tack Petra E
Omdömet skrevs januari 16 2013

Väldigt bra alternativ istället för att flänga om kring till turistfällorna. Du får en fin tur över new tork.

1  Tack Olof B
Omdömet skrevs maj 31 2012

Det bästa vi gjorde på vår resa.
Att se NY uppifrån var så häftigt!
Boka innan,det är mycket folk!

Tack Karin P
Omdömet skrevs april 18 2012

Underbar upplevelse i New York. Vi fick åka över frihetsgudinnan och sedan efter den västra sidan av Manhattan. Det var bra sikt från helikopter och piloten pratade hela tiden och pekade ut sevärdheter. Det enda negativa var väntetiden, vi fick vänta i över en timme trots att vi hade bokat tid lång innan.

Tack mi0

Besökt Liberty Helicopter Tours? Berätta vad du tyckte!