“Glutenfria bagels”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost
Område: Midtown
Omdömet skrevs 17 november 2017 från mobil enhet

Jättegoda bagels, både glutenfria och nybakta vanliga. Många pålägg att välja mellan och bra kaffe. Vi kom tillbaka flera dagar i rad. Alltid köer men det gick fort ändå. Nackdelen var att det var svårt att få sittplats.

Tack Badstrand

Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Det är otroligt lång kö som det var värt att stå i det gick ganska fort kanske 20 min. Brödet är jättegott. Jag valde ett med russin och kanelsmak med ägg skinka och ost, en så stor macka att jag lätt klarade mig till middagen. Kaffet smakar som det gör i USA och det går inte att få espresso eller så. Frukost för två ca 30 usd.

Tack Gabriella R
Omdömet skrevs 1 mars 2017 från mobil enhet

Definitivt blir man mätt av en bagels till frukost. Men kaffet var en katastrof. Cappuccino som var sötad mötte inte förväntningarna. Snabb service men inget ställe om man vill ha en lugn start på morgonen.

Tack Gunilla L
Omdömet skrevs 17 februari 2016 från mobil enhet

Härligt ställe som är riktigt populärt. Bra och rutinerad personal gör att det ändå är bra rull och långa köer avverkas snabbt. Finns inte många sittplatser men med lite tur får man plats. Vi var här två gånger under vår vistelse.

Tack Eva A
Omdömet skrevs 3 maj 2015 från mobil enhet

Väldigt goda bagels och känns väldigt new york! Däremot svårt med sittplats. Tips om du vill ha en snabb frukost. Hälsn småbarnfamilj

1  Tack HRudan

Resenärer som tittade på Best Bagel and Coffee tittade också på

Besökt Best Bagel and Coffee? Berätta vad du tyckte!