Omdömet skrevs 2 juli 2017

Bra läge nära bra tunnelbanelinje ( 6 an) lätt att ta sej överallt och även ok att ta sej tillbaka till hotellet under dagen för mellanlandning, Otroligt sköna sängar, men trångt rum och ingenstans att lägga saker. Ingen kyl på rummet vilket var synd. Fin takterass, men bara öppet till 22 vilket gjorde att vi bara ( knappt ) hann hit en dag av 6 :( .
Bra lobby för ungdomarna att sitta i med WIFI
Ingen frukost ingick för oss, men det fanns ett utmärkt Bread & Butter i kvarteret där man kunde få all mat man ville. I övrigt saknade vi bra restauranger i området
Trevligt bemötande av de flesta i receptionen och vi fick behålla rummet hela dagen på avresedagen utan extra kostnad , vårt flyg gick inte förrän 23,30

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack lenar765
Jose L, General Manager på Park South Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2017

Kära gäst,

Tack för att du bodde på The Park South på din senaste resa till New York. Vi delar vänligen vi har kaffebryggare och minibar för våra gäster på begäran. Dessa bekvämligheter är också standard i våra Executive-rum. Vi hoppas att detta var den första av många framtida vistelser hos oss och vi välkomnar er tillbaka snart.

Omdömet skrevs 26 juni 2017

Bra läge mitt på Manhattan, mycket vänlig personal, rent och fint på rummet - men de missade konsekvent att vi var tre personer som bodde i rummet så vi saknade vid några tillfällen en handduk. Men annars toppen!

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack KajsaL78
Jose L, General Manager på Park South Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for staying at The Park South on your recent trip to New York. Please accept my apologies for the inconsistency with the amenities in your room. I have shared your comments with our team and they will work hard in improving. We hope to welcome you back in the near future.

Warm regards,

Omdömet skrevs 29 april 2017 från mobil enhet

Inte många kan klaga på detta hotell. Mycket trevlig personal. Bland andra Luis som skötte väldigt mycket.
Läget är fenomenalt! Väldigt nära linje sex på tunnelbanan vilket gjorde det lätt att ta sig överallt.
Rummen var i och för sig små, men sängarna sköna. Vi bodde på sjunde våningen, ingen utsikt, men man slapp samtidigt störande ljud.
Städningen var effektiv och bra.
Väldigt trevlig restaurang och bar!
Vi var en familj med två barn på fem och sju år.

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack Tobias S
Jose L, General Manager på Park South Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2017

Kära gäst,

Tack för att du bodde på Park South på din senaste resa till New York. Vi är glada att du haft din vistelse hos oss! Vårt team är stolt över att se de kommentarer du delade och skicka tack till. Tack för att du kom med oss ​​på vår restaurang, Covina! Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka i framtiden.

Omdömet skrevs 12 april 2017

Toppennöjd med läget, personalen rummet och servicen. Värt varenda krona. Har inget att klaga på. När Vi åker tillbaka kommer vi definitivt boka här igen. Vi fick även uppgradering av rum samt vin och choklad vid ankomst!

• Bodde här: april 2017, reste som ett par
Tack charlotteu916
Jose L, General Manager på Park South Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017

Kära gäst,

Tack för att dela en underbar översyn av The Park South. Vårt team sänder sitt tack för att dela sådana vänliga ord. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till Park South inom en snar framtid.

General manager

Omdömet skrevs 5 januari 2017

Perfekt läge med gångavstånd till i princip allt på Manhattan, väldigt trevlig personal och en fantastisk takterrass, typisk amerikans frukost som är ok men inte mycket mer, finns en deli runt hörnet som hade grymma mackor.

Bodde här: maj 2016
Tack Dream807172
Jose L, General Manager på Park South Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Kära gäst,

Tack för att dela en underbar översyn på din senaste vistelse på Park South. Tack för att sammanfoga oss för frukost på Covina! Vårt team skickar ett stort tack och hoppas att det hjälper dig på din nästa resa till New York.

General manager