“Bra ide om den genomförs rätt....”
Omdöme om The Counter

The Counter
Rankad som nr 623 av 15 765 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 28 november 2017 från mobil enhet

Vi valde mellan Five Guys och the Counter.
Det osade bränt inne i lokalen och det var ganska otrevligt.
Man kryssar i på ett papper vad man vill ha för kött och alla tillval.
Men när maten kom in var det inte alls det vi hade kryssat förvilket gör att hela konceptet faller.
Hamburgaren var dessutom torr, friesen var sådär, lökringarna var hackade i bitar och alldeles geggiga.
Inget att rekommendera.

Tack umysk

Omdömet skrevs 6 mars 2017 från mobil enhet

Här får du goda burgare som du själv kan komponera. Ett roligt koncept där man kan experimentera fram sin egen favorit. Supergoda Fries som tillbehör. Snabb och trevlig service.

Tack Peter_Berg_SWE
Omdömet skrevs 5 mars 2017 från mobil enhet

Testade detta en kväll när vi var i new york. Här gör man sin egna hamburgare. Väldigt roligt att man väljer alla råvaror & tillbehör helt själv.

Tack tobbx
Omdömet skrevs 7 januari 2017 från mobil enhet

Ett ställe vi återkommer till vid varje vistelse i NY. Kul att själv få välja vad man vill ha på burgaren. Bästa glutenfria brödet-ever!
Måste testas!!

Tack AgnetaMikael
Omdömet skrevs 14 oktober 2016

Fantastiskt goda burgare. Du väljer själv innehållet och det finns ofantligt många alternativ. Mycket bra och trevlig service. Lite trångt och ganska enkel inredning.

Tack Jaana71

Resenärer som tittade på The Counter tittade också på

Besökt The Counter? Berätta vad du tyckte!