“Bra mat goda shake”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Område: Upper West Side
Omdömet skrevs 14 maj 2017

helt klart värt ett stopp på vägen till Ghostbusters-huset, prova en dubbel patty av vad som helst, kyckling-burgaren är helt fenomenal. Pommesen är inget speciellt, satsa på shakes istället...

Tack Peter G

Omdömet skrevs 5 september 2016 från mobil enhet

Riktigt bra snabbmat. Personalen är mycket proffsiga och hjälpsamma. Maten är en trevlig upplevelse. Lite få sittplatser men det löste de fint åt oss

Tack micke80_98
Omdömet skrevs 21 augusti 2016

Helt klart värt ett besök, men det är nog inte de godaste burgarna. De finns på en helt annan plats i NY. Det går snabbt i kassan- även om det ALLTID är kö. Serveringen är ok och det är bra fart i kön.

Tack Caragbg
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Riktigt saftiga och goda hamburgare Lite ont om sittplatser men om du tar med dig maten finns mycket bänkar mitt över gatan bredvid Roosevelt Park.

Tack BoP_Swe
Omdömet skrevs 11 juni 2016 från mobil enhet

Riktigt bra hamburgare med Anguskött. Krispiga strips. Enda minus var att brödet var kallt. Liten väntetid, men så var ju burgaren stekt efter beställning. Klart värt ett besök!

Tack Annika B

Resenärer som tittade på Shake Shack tittade också på

Besökt Shake Shack? Berätta vad du tyckte!