“Väl värt ett besök!”

Rankad som nr 196 av 15 923 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Soho/Greenwich Village
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Underbar personal med hög servicenivå!
Mysig och charmig lokal med härlig fransk känsla. Vi drack kanske den godaste färskpressade apelsinjuicen någonsin och åt fantastisk mat. På detta ställe finns det inget att klaga på! Gå dit! Gå dit flera gånger! Bli stammis är nog mitt bästa tips.

Datum för besöket: april 2018
Tack slipsen2013

Omdömet skrevs 24 januari 2018

Gudomlig CrQ Madame och Nutella crepes. Avslappnad och bra service. Tar ca 30-90min att fa bord (beroende p[ sallskap)

Datum för besöket: januari 2018
Tack andersstinger
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Wow! Jag blev verkligen imponerad. Detta var ett otroligt mysigt ställe. Väldigt bra service och fin meny. Hade svårt att välja vad jag skulle äta. Cappuccinon var super och maten likaså. Priset matchar vad du får. Hit kommer jag definitivt igen.

Datum för besöket: december 2017
Tack 146idab
Omdömet skrevs 6 september 2017

En tidig lördagsförmiddag hälsade vi på, vi var sju stycken och det går inte att boka bord, vi fick vänta i solen i ca 5 minuter innan vi fick ett trevligt bord, allt från den blodiga marie till kaffetår mycket bra, frukostmenyn innehåller mycket god mat.

Datum för besöket: september 2017
Tack Anders S
Omdömet skrevs 17 januari 2017 från mobil enhet

Ska vara ett av New Yorks populäraste brunchställen. Folk köar för att få bord så gå in och skriv upp ditt namn så kommer dem ut och ropar när du har fått plats, ganska bra ruljangs så väntan behöver inte bli allt för lång. Här kan du välja på omeletter, crepes, croque monsieur m.m. Väl värt ett besök, rustikt och mysigt!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Lotta S

Resenärer som tittade på Buvette Gastrotheque tittade också på

Besökt Buvette Gastrotheque? Berätta vad du tyckte!