18 personer tittar på det här hotellet
Bli belönad med One Key
Skyscanner.com
3 582 kr
Omdömet skrevs 26 april 2019 från mobil enhet

Perfekt läge om man vill bo mitt i smeten. Visst hörde man nån siren ibland men vi sov gott allihopa. Var väl inte toppmodernt rum, men rent och fräscht och sköna sängar! Stort rum. Vi hade Deluxerum med utsikt över Empire state building. Trevlig personal!

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Susanne G
hiltontimess, Manager på Hilton New York Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2019

Dear Susanne G,

Thank your for your feedback about your stay with us. We are glad that you liked the hotel and we hope to have the opportunity to serve you again.

Regards,

Luis Mejia
Rooms Manager
lmejia@htsnewyork.com

Omdömet skrevs 11 januari 2018

Fantastiskt bra läge med närhet till allt man kan tänka sig. Bodde på 43:e våningen med fantastisk utsikt mot Empire State Building. Hade kollat innan med hotellet åt vilket håll man ville ha utsikt. Bästa utsikten man kan tänka sig på Manhattan. Väldigt sköna sängar och kuddar. Inget ljud från gatan som störde. Trevlig bar där man gärna stannade för en drink. Frukostbuffé helt ok men förhållandevis dyr (85 USD för två vuxna och 1 barn ink dricks) När man bor högt upp kan det ibland vara problem med hissarna men dessa funkade utmärkt hela tiden. Det enda som inte var bra är städningen, man hade glömt att tömma lådorna från tidigare gäster och skräp på golvet. Fick känslan av att men endast tar det mest nödvändiga, annars hade man hittat halvätna kakor på golvet. Kändes inte så fräscht. Badrummet var rent och fräscht.
I korridoren hade ett dricksglas gått sönder och det glassplittret låg kvar i minst 15 timmar.
Sammantaget var det dock ett väldigt bra hotell och jag återvänder gärna.

Datum för vistelsen: januari 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack Robert E
hiltontimess, Manager på Hilton New York Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Robert E,

Thank you for taking the time to review our hotel. We appreciate and value all of our guest's feedback and will use this to further improve upon our service. Thanks again for sharing your feedback and we hope to welcome you back again in the future.

Omdömet skrevs 22 maj 2017 från mobil enhet

Riktigt sköna sängar! Stort och fräscht rum (delux). Otroligt centralt, nära tunnelbana och allt vad man kan önska sig. Förhållandevis tyst (35:e våningen) för att vara mitt i Manhattan. Bra AC. Kan definitivt rekommendera detta. Dock råkar de ha problem med hissarna men det löser de bra med tanke på omständigheterna (vi går åka varuhissen😉.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Baxpin
hiltontimess, Manager på Hilton New York Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 1 juni 2017

Baxpin,

Tack för dina underbara kommentarer och betyg. Vi är glada att höra att vi gjorde ditt besök en vilsam och minnesvärd. Vi hoppas att välkomna dig tillbaka snart.

lynell.lovett@htsnewyork.com

Omdömet skrevs 5 december 2016 från mobil enhet

Ett fantastisk läge några minuters promenad från Times Square och Broadway, med tillgång till alla restauranger och teatrar. Ligger när tunnelbanestation med tillgång till flertalet tunnelbanelinjer. Stora fina rum, bra service och en trevlig lobbybar. Hotellet ligger på 21-44 våningen, så rummen är tysta. Kan vara lite kö till frukosten då restaurangen har lite för få platser.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack K_Thomas_G
hiltontimess, Manager på Hilton New York Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 23 december 2016

K_Thomas_G,

Tack för att dela dina erfarenheter med oss. Vi uppskattar denna feedback. Vi hoppas att du stannar med igen.

Thank you for sharing your experiences with us. We greatly appreciate this feedback. We hope to have you stay with again.

Omdömet skrevs 13 september 2016

Denna fantastiska säng! Jag har rest mycket i mina dagar men sägen på vårt rum King Size var den absolut skönaste säng jag någonsin sovit i, den sk långa hotellkudden var perfekt, madrassen precis så som jag vill ha den. Skulle kunna tänka mig att beställa hem en sån här till mitt egna sovrum. Bodde på 32:a våningen och utsikten var magisk. Somnade med utsikt över Empire State Building som hade olika färger på tornet varje kväll. I övrigt får hotellet 1 plus. Ointresserad personal om du inte klär dig i dom absolut dyraste märkeskläderna med inkl väskor, då kanske du kan få ett uns uppmärksamhet. Dyrt i baren, däremot gratis wi-fi. På rummet kostar wi-fi ca 14 dollar dygnet,

Rumstips: Be att få våning över 30 för en bra utsikt.
Datum för vistelsen: september 2016
Tack 01karinkarin01
hiltontimess, Manager på Hilton New York Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2016

01karinkarin01,

Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn av din senaste vistelse. Vi uppskattar din feedback. Jag är glad att du har hittat vår plats och rum för att passa. Jag hoppas att mindre besvär inte förringa den övergripande positiva erfarenheter du hade med oss. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka för att stanna hos oss.

Thank you for taking the time to post a review of your recent stay. We appreciate your feedback. I am pleased that you found our location and rooms to your liking. I hope the minor inconvenience did not detract from the overall positive experience you had with us. We look forward to welcoming you back to stay with us.