“Så nära en fullpoängare man kan komma”
Omdöme om Red Rooster Harlem

Red Rooster Harlem
Boka med OpenTable
Red Rooster Harlem har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 696 av 15 923 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Harlem
Omdömet skrevs 29 september 2018 från mobil enhet

Att kliva in på Red Rooster är som att kliva in en annan värld. Volym, färger och intensitet. En del skulle säkert tycka att ljudvolymen är för hög, men fen är en del av det härliga intrycket. Servicen är mycket bra. Möjligen att man ibland får vänta lite, men helt rimligt. Förrätterna var helt fantastiska, Jambalayan var mycket bra, men den nådde inte riktigt full pott. Red Rooster är ett måste att besöka om du är i NYC och uppskattar mat med kultur

Tack the0d0r0

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Tog 1:ans buss upp till 125 gatan för besök i Harlem och för besök till Red Rooster. Redan tidigt på dagen lördag är det full fart i restaurangen. Dj på plats, något hög ljudnivå men härlig stämning och god mat.
Värt ett besök.

Tack 264carinab
Omdömet skrevs 17 september 2018 från mobil enhet

En helt fantastisk resturang som man måste besöka. God mat. Trevlig mix av människor. Bra musik. Trevlig personal som även ordnade taxi till oss. Boka bord.

Tack Trek653331
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Det är som att komma in i en annan värld. Crossover mat blandas med härliga människor, skön miljö och grym livemusik. Plus i kanten att det är en hemifrån som driver det.

Datum för besöket: juni 2018
Tack 611mattiasc
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Vi hade bokat bord och var på plats lite tidigare än beräknat. Väntade en stund i baren. Maten var bra och det enda problem vi upplevde var att de spelade väldigt hög musik i restaurangen.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Kenneth W

Besökt Red Rooster Harlem? Berätta vad du tyckte!