“Bra restaurang i Harlem”
Omdöme om Red Rooster Harlem

Red Rooster Harlem
Boka med OpenTable
Red Rooster Harlem har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 764 av 15 763 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Barhäng, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Harlem
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Vi hade bokat bord och var på plats lite tidigare än beräknat. Väntade en stund i baren. Maten var bra och det enda problem vi upplevde var att de spelade väldigt hög musik i restaurangen.

Tack Kenneth W

Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Mycket härlig stämning på denna restaurang. Kanske lite hög musik. Maten är bra trevliga drinkar. Ett hett tips är att stanna kvar i baren där det är suveräna artister och band som spelar varje kväll. Ett toppenställe

Tack Plgcity
Omdömet skrevs 1 maj 2018

Vi hade bokat middag en lördagkväll med en hög förväntan efter andras rekommendationer. Ett riktigt coolt ställe, men ljudnivån i restaurangdelen var så hög att man fick skrika till varandra, den höga musiken i bardelen överröstade allt. Vi fick vänta en timme på varmrätten efter att den var beställd och när den väl kom in, så var en av rätterna kall (vilket i och för sig fixades rätt snabbt). Maten var helt OK, men sammantaget blev det tyvärr inte någon vidare upplevelse.

Tack Patrik W
Omdömet skrevs 17 april 2018 från mobil enhet

Vi har varit på denna mysiga resturang ägd av Marcus Samuelsson några gånger innan och även denna gång blev vi väldigt nöjda med både mat och service och den mysiga Resturanglokalen .Trevlig Glad personal och trevligt att kunna se in i det aktiva köket .Perfekt service och jättegod mat .Baren precis utanför resturangen är jättemysig med jättetrevlig personal .Denna resturang är ett måste när vi besöker New York .Ett smidigt sätt att ta sig dit är med tunnelbanan .Det tar bara bara ca 15 min

Tack Mandy_Wine_Dine
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi bokade bord till 20.30 14 dagar innan
vårt besök på denna omtalande Svenskägda restaurant. Anlände vid 20.25 fick besked om att bordet inte var klart fick vänta il den trånga baren där det var omöjligt att prata pga den våldsamt höga musiken. Efter 20 min väntan fick vi äntligen bordet.Tog en stund innan dom tog emot dryckbeställningen vi var 4 st beställde in 3 lager och 1 vatten efter 10 min kom det in 1 öl IP ?? samt påfhyllning av våra vattenglas efter 10 minuter hade det inte kommit in fler öl vi frågade då igen varför ölel inte kommi och då frågade tjejen efter grabbens o dotterns legitamation 27 och 25 år gamla siom om detta skulle vara en ursäkt till att hon glömt detta.
Maten kom in 22.45 efter det att vi sakt till ytterligare en gång.
Sammanfattning
Maten ok
Servicen katastrof
Miljön lite att jobba på
Priset ok

2  Tack Thorsten W

Besökt Red Rooster Harlem? Berätta vad du tyckte!