“Hsrlem”
Omdöme om Red Rooster Harlem

Red Rooster Harlem
Boka med OpenTable
Red Rooster Harlem har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 764 av 15 763 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Romantiska möten, Barhäng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Harlem
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi bokade bord till 20.30 14 dagar innan
vårt besök på denna omtalande Svenskägda restaurant. Anlände vid 20.25 fick besked om att bordet inte var klart fick vänta il den trånga baren där det var omöjligt att prata pga den våldsamt höga musiken. Efter 20 min väntan fick vi äntligen bordet.Tog en stund innan dom tog emot dryckbeställningen vi var 4 st beställde in 3 lager och 1 vatten efter 10 min kom det in 1 öl IP ?? samt påfhyllning av våra vattenglas efter 10 minuter hade det inte kommit in fler öl vi frågade då igen varför ölel inte kommi och då frågade tjejen efter grabbens o dotterns legitamation 27 och 25 år gamla siom om detta skulle vara en ursäkt till att hon glömt detta.
Maten kom in 22.45 efter det att vi sakt till ytterligare en gång.
Sammanfattning
Maten ok
Servicen katastrof
Miljön lite att jobba på
Priset ok

2  Tack Thorsten W

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Värt ett besök med hög stämning och live musik. Dela på en förrätt och beställ Corn Bread som snacks innan maten. Den hela kycklingen som delas på flera kommer med festligt fyrverkeri! Man får mycket mat så var inte rädda att dela på köttet och beställa i sides till det..

Tack mjgst
Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk atmosfär i cool miljö kombinerat med riktigt bra service låter som klockren 5;a. Men nej... maten får bara en 3;a. Så overall blir det en 4;a på denna hajpade restaurang i Harlem NYC.

Tack Jonesolvik
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Besöker man NYC bör man besöka Marcus Samuelssons Red Rooster. Detta var andra gången för oss. Denna gång var det skönt att komma in i den mysiga lokalen från den häftiga snöstormen. Trevlig färgstark personal och maten är god.

Tack Marianne H
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Mycket bra mat. Beställde ribbsen som var fantastiska. Trevlig och mysig lokal om än något hög musik. Bra personal.

Tack Lewwe

Besökt Red Rooster Harlem? Berätta vad du tyckte!