• Frukost ingår
  • Frukost ingår
The Roxy Hotel Tribeca(New York)
Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 336 US$/natt.

The New Yorker a Wyndham Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 248 US$/natt.

• Pool
Stewart Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 266 US$/natt.

• Rumservice
Dream Midtown(New York)(Mycket prisvärt!)
Dream Midtown
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 267 US$/natt.

Pod 51 Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 254 US$/natt.

• Pool
Omdömet skrevs 18 juni 2016

Jättetrevlig personal, rent och fräscht, jättebra läge! God frukost. Rymliga och tysta rum.
Nära till teatrar, times square och central park. Hotellets transportservice var jättebra ut till flygplatsen. Litet men fräscht gym (löpband, lite vikter, trainer).

• Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack magnusfalk2016
Omdömet skrevs 13 mars 2016

Bra, stort rum. Helt OK frukost för att vara USA. Trevligt med vin och ost på eftermiddagarna. WiFi funkade också hela tiden.Lugnt läge mitt i teaterdistriktet.
Rekommenderar detta hotell till familj och vänner och kommer försöka bo där nästa gång i NY.

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack janchrister2016
Omdömet skrevs 3 mars 2016

Rent och fräscht, perfekt läge vid Times square, rymliga rum för familjen med barn. Gratis Wifi, frukost. Trevlig personal som var mycket hjälpsamma. Deluxrummen har både dusch och badkar! I närområdet finns tunnelbana, mataffär, restauranger.

• Bodde här: februari 2016, reste med familjen
Tack Catharina J
Omdömet skrevs 19 oktober 2015

Hotellet kändes personligt, säkert och lugnt trots att det ligger väldigt centralt nära Time Square. Perfekt läge både för shopping och gångavstånd till nöjen och Central Park.
Trevlig hjälpsam personal gör att vi gärna väljer samma hotell igen nästa gång i New York.

Tips för att välja rum: Vi bodde på tredje våningen ut mot 49:e gatan och man kan höra trafik så ju högre upp i hotellet man bor desto tystare.
  • Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack Falckett
Omdömet skrevs 25 juli 2015 från mobil enhet

Fint hotell med rena och fräscha rum. Jättebra centralt läge vid Broadway och Times square. Fick dock be om att byta rum efter första natten då hissen var väldigt bullrig. Trevlig personal! Plus för gratis wi-fi, frukost och den trevliga complementary wine hour som hotellet erbjöd.
Bodde här 6 nätter nov 2012.

Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack Annica2001