“Spännande miljö med mycket god mat att välja på”
Omdöme om Eataly

Eataly
Rankad som nr 273 av 14 817 Restauranger i New York
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Flatiron District
Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Spännande plats mycket att välja på i matväg både att äta och handla. Problemet - vad ska jag välja!

Tack Eva-Lillkalmar

Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Eatily, nästan som Italy, vilket inte är en slump. För i den här formen av ”Food Hall” behärskas det mesta av utbuden av italieninspirerade rätter. Mycket bygger på pasta, men runt hörnet hittar man en del som enbart kör med fisk och skaldjur. En annan del erbjuder mest antipasto, kallskurna charkuterier osv. Många New Yorkbor gillar den här typen av slink-inställen. Och särskilt under rushig middagstid kan det bli svårt att få bord. Ljudnivån hög, maten god, om man nu får ett bord någonstans. Sen kan man handla med sig varor också. Ungefär som på Urban Deli i Stockholm.

Tack Hans G
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Fick tips om stället via en kompis som bor i närheten. Blev positivt överraskad av kombinationen av god mat och schyssta råvaror som såldes som i en saluhall. Käkade charkbricka vid baren och det var riktigt trevligt!

Tack Pontus B
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Känns som En saluhall med allt, blandat med restauranger. Vi åt italienskt. Fantastiskt gott, kul och annorlunda miljö. Alla trivs där. Bordet bredvid gästades av en av våra mest kända skådespelare. Fresh ställe med god mat lagad på bästa råvaror.

Tack JennyJimmy
Omdömet skrevs 17 oktober 2017

Eataly är saluhallen med hög puls och fantastisk mat, har dock bara ätit deras pastarätter men de är de bästa hittills, bra utbud på viner

Tack Bengt M

Resenärer som tittade på Eataly tittade också på

Besökt Eataly? Berätta vad du tyckte!