“Bra”
Omdöme om Olio e Piu

Olio e Piu
Boka med OpenTable
Olio e Piu har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 21 av 15 923 Restauranger i New York
Kök: Italienskt, Vinbar
Bra för: Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Område: Soho/Greenwich Village
Omdömet skrevs 29 juni 2018 från mobil enhet

Trivsamt ställe med god italiensk mat. Snabb servering. Inte speciellt billigt dock... vi satt ute vilket var bra.

Datum för besöket: juni 2018
Tack StockholmPW

Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Riktigt bra plockbricka med färsk mozzarella och goda ostar. Pasta med svamp och tryffel var mycket bra. Alla verkade nöjda med service och mat kring bordet. Vi var ett större sällskap. Hit går vi gärna igen. Många hade satt 5 på denna men jag jobbar emot tripadvisors snedvridna poängsättning.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Arne F
Omdömet skrevs 30 april 2018 från mobil enhet

Sofistikerat, familjärt, god mat. Skön musik och trevlig inredning gör hela upplevelsen ännu bättre!

Datum för besöket: maj 2018
Tack canette59
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Fin resturang, var där tidig eftermiddag. Lite folk men mycket personal. Varierande service. Kan tänka mig att det skulle varit bättre service om vi hade ätit där.

Drinkarna var så där, inget super märkvärdigt. Ganska dyra.

Datum för besöket: april 2018
Tack karlstoor
Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Fin restaurang, med varierande service. Vi gick in för att skydda oss från regnet och ta en drink. Dyra priser men menyn såg god ut.

Datum för besöket: april 2018
Tack FridaJ218

Resenärer som tittade på Olio e Piu tittade också på

Besökt Olio e Piu? Berätta vad du tyckte!