“Fantastiskt”

Shake Shack Theater District
Rankad som nr 78 av 446 Smått och gott i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Middag, Leverans, Avhämtning
Område: Hell’s Kitchen
Omdömet skrevs 7 juli 2018 från mobil enhet

Helt fantastiskt!! Jätte gott, bra storlek på burgarna och saftiga 10/10, kanon minst 100 tecken....

Datum för besöket: juli 2018
Tack Patrik B

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Mkt. folk men väntan på bordet var väl värt det. Rekommenderas varmt om man gillar hamburgare, varmkorv och milkshake

Datum för besöket: juli 2017
Tack ARMH14
Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Jag jämför med McDonalds/Burger King när jag sätter betyget.

Mycket vällagade hamburgare för att vara snabbmat. Gott var det också. Dock handla dyrt mot McDonalds/Burger King. Men också mycket godare. Värt ett stop istället för ovannämnda.

Datum för besöket: maj 2017
Tack joakimj47
Omdömet skrevs 28 april 2017

Bästa hamburgare jag ätit. Väl värd att köa för (i princip alltid kö men snabb service) Trångt att få sittplats men ändå värt det.

Datum för besöket: mars 2017
Tack EvaL2466
Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Var här med tre polare när vi var på genomresa. Riktigt riktigt goda hamburgare, även för att vara USA men det som verkligen talade till mig var de gudomliga milkshakesen. Jag drack en med smak av "mudcake". Så extremt god! Och prisvärt!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Emma Å

Resenärer som tittade på Shake Shack Theater District tittade också på

Besökt Shake Shack Theater District? Berätta vad du tyckte!