“Super gott!”

Rankad som nr 43 av 393 Bagerier i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans
Område: Midtown
Omdömet skrevs 29 november 2017 från mobil enhet

Köpte 2st bagel här med kalkon och massa annat gott på! Fantastiskt gott men otroligt mycket mat! Jag och min make delade på 1 och det räckte gott och väl! Kan verkligen rekommendera detta ställe om man gillar bagels

Tack GitaNoreb

Omdömet skrevs 18 april 2017

Otroligt goda bagels och ovanligt gott kaffe för att vara i USA. Väldigt hetsigt när man ska beställa så man får veta innan vad man vill ha. Jag tog en laxbagel och en cafe latte för take away, det gick på 19 dollar som med dagens växelkurs är närmare 200 svenska kronor. Lite väl saftigt för en frukost to go (det finns väldigt få sittplatser), men gott var det!

1  Tack 292linneae
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Roligt ställe för en annorlunda frukost. Mängder med olika bagels och fyllningar att välja på. Högt tempo i kassan så det gäller att veta vad man vill ha.

Tack Michael W
Omdömet skrevs 24 april 2016 från mobil enhet

Besökte detta stället två gånger.

Första gången, första morgonen i NY. Vi gick hit för att få oss en frukost innan vi skulle ut på sightseeing.

Vi tog varsin rejäl sandwich. Italian combo supreme och en pastrami supreme.

Fantastiskt bröd, som smälte ihop med fantastiska och färska råvaror. Vi blev häntagna!

Sista dagen bestämmer vi oss att avsluta resan där den en gång började. Trots principen om att testa något nytt varje dag.

Vi tog exakt samma mackor och bad specifikt om att få mackorna grillade/toasted.

Vi får då varsin macka med torrt och tråkigt vitt rostbröd. Mackan var alltså inte värmd eller toasted/grillad.

Allt som första gången ländes harmoniskt, fräscht och rikt på smaker blev nu: Torrt och tråkigt.

Besvikelsen var total.

Men jag tror vi hade otur, eller att jag och den halvt Engelsktalande sandwich-ingenjören inte klaffade språkmässigt och det hela slutade i ett missförstånd.

Detta stället har bra råvaror, och är nog egentligen en enkel 4a eller 5a.

1  Tack SimonP3154
Omdömet skrevs 6 oktober 2015 från mobil enhet

Jo helt okej bagels tycker jag! Bra frukost start för dagen! Så jag tyckte det var trevligt där! Så alla som älskar frukost bör gå dit!

1  Tack Isabel F

Resenärer som tittade på Pick A Bagel tittade också på

Besökt Pick A Bagel? Berätta vad du tyckte!