“Fantastisk lunch!”
Omdöme om Jean Georges

Jean Georges
Boka med OpenTable
Jean Georges har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 157 av 15 768 Restauranger i New York
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Upper West Side
Omdömet skrevs 2 december 2015 från mobil enhet

Makalöst prisvärd tre-rätters lunch på denna trestjärniga restaurang. Högsta klass på maten. Servicen motsvarar dock inte förväntningarna. Boka gärna för att vara säker på att få plats.

Tack forzavitabella

Omdömet skrevs 17 oktober 2015

En fantastisk lunch! Otroligt vacker matsal, med väldigt professionell personal. Prix fixe meny 42$ för två rätter. Väldigt god och snygg mat!

Tack Mia A
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Vi åt vår bröllopsmiddag här och hela sällskapet var mycket nöjda med både mat och dryck! Vi valde deras prix fixe menu med tre rätter, de var väl tilltagna i storlek och vi blev alla mätta av portionerna. Servicen var exemplarisk och maten höll verkligen toppklass! I samband med vår efterrätt blev vi bjudna på en fantastiskt fin liten bröllopstårta som smakade ljuvligt. Vi kommer definitivt återkomma vid nästa New York besök.

Tack Stockholmstjejan
Omdömet skrevs 25 juli 2015 från mobil enhet

Har varit på en del stjärn restauranger och måste säga att minst WHOoo upplevelse fick jag här. Tror att Jean inte vågar testa och utmana smaklökarna, rädd för att förlora en stjärna. Lägg pengarna på annan restaurang. Franzen i Stockholm slår JG med hästlängder. Maten är inte dålig och smakar bra men 3 stjärnor är de inte värda.

Tack Opdal
Omdömet skrevs 26 juni 2015 från mobil enhet

Ett absolut måste för alla som är intresserade av god mat. Från att vi steg in i lokalen, till att vi mätta gick därifrån får allt högsta betyg. Bemötande, lokal och service, allt var superbt. Till detta kommer himmelsk mat i kombination med en bra vinlista och bra rekommendationer. Boka i god tid!

Tack Jan L

Resenärer som tittade på Jean Georges tittade också på

Besökt Jean Georges? Berätta vad du tyckte!