Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Ett bra boende med bra läge närma Times square. Rummet var bra med sköna sängar men lite trångt, men det är ju inte på rummet man ska vara när man är i NY. Frukosten var helt ok. Kan varmt rekommendera detta hotell med ett bra prisläge.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Greger J
Michelle G, Front Office Supervisor på Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Vi strävar ständigt efter att förbättra våra tjänster och det är alltid uppfriskande att få positiva kommentarer från våra gäster. Dina kommentarer och synpunkter kommer att delas med vår ledningsgrupp och de individer som assisterade i att göra din vistelse minnesvärd kommer att identifieras och redovisas. Utan tvekan, det finns alltid utrymme för förbättringar och vi tack för att hjälpa oss mot det målet.

Omdömet skrevs 17 maj 2016 från mobil enhet

Rummet kändes rent och fräscht men lite mörkt. För mjuk säng. Vad man förväntar sig av en kedja i den klassen. Frukosten var ok. Typiskt amerikanskt med endast engångsartiklar. Hissen var otroligt långsam och ibland kunde man få vänta upp till 10min från att man tryckt på knappen till den var framme hos dig. Men de höll på att bygga om så hade överseende. Men överlag helt OK hotell men närhet till Times square och tunnelbanestation.

Bodde här: april 2016, reste som ett par
Tack Linn E
Krissy B, Manager på Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2016

Linn E- thank you for taking the time to complete a review, we are glad you like our location as we are centrally located to all attractions and 2 blocks off Times Square. We have newly renovate our rooms and glad you enjoyed the new refresh look. At high traffic times the elevators can be at moments very busy and congested, our breakfast a complimentary hot breakfast buffet with a variety of hot items as well as the continental items offered. AGM Krissy Belayyadi

Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Bodde där under NYC marathon. Hotellet var fint, rummen rena, sängarna sov man gott i och frukosten är helt okej. Man bor centralt på 40e gatan. Man kan önska större frukostsal för det blev snabbt köer till frukosten och man kände sig undanschasad i frukostrusningen. Personalen var dock mycket trevliga och hjälpsamma på alla sätt och vis.

Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack Lilundberg
Omdömet skrevs 30 oktober 2015 från mobil enhet

Hotell ligger bara en tvärgata från Times Square. Sköna sängar. Frukosten helt ok med bagels, äggröra, bacon, olika sorters yoghurt, ibland våfflor. Finns även gröt som man blandar själv och olika tillbehör. Kaffe från Starbucks! Vi upplevde aldrig någon kö, vi kom allt från 7-9, fick vänta max 3 minuter. Väldigt trevlig personal på frukosten. Upplevde inga problem med hissen, att det tog lång tid, nu bodde vi på 4:de våningen. Kanske mer väntetid om man bor högre upp.

Bodde här: oktober 2015, reste med familjen
Tack HeleneE3
Omdömet skrevs 8 april 2015 från mobil enhet

Tre stjärnigt som ligget fem stjärnigt Frukost ingår och år helt ok men lite trångt där man ska sitta men damen som styr frukostmatsalen gör det med bravur!! Man kan även välja att ta med det man vill upp på rummet, fritt kaffe hela vistelsen, termosar från Starbucks. Fri wi-fi på hela hotellet. Dock är priserna i baren ett skämt! Två bud och två fyror Makers mark över 50$ får ses som en stöld :-/

Bodde här: april 2015
Tack Daniel H
fairfieldinn330, General Manager på Fairfield Inn & Suites New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2015

Your comments were truly appreciated. Yes, the breakfast area can get crowded. Was glad to learn that the breakfast ambassadors took care of you while you were in our breakfast lounge.