“Prisvärt”

Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

En trevlig fransk bistro med bra alternativ både frukost, lunch och middag. Effektiv och trevlig service. Genuin inredning och bra musik.
Finns ju många ställen i stan som är mer extrema men ibland vill man ju bara ha en skön fransk bistro där de tänkt lite på helhetsupplevelsen.
Prisvärd meny, goda viner.
Bodde på hotell Mela dörr i dörr då var Saju ett grymt bra frukostställe.

Datum för besöket: juni 2017
Tack staffanh799
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 416)

Omdömet skrevs 2 november 2016 från mobil enhet

Vet inte om det är en fransk eller italiensk restaurang kanske snarare en mix. Helt ok mat till rimliga priser. Fantastisk service av uppmärksam personal. Välj det mer fransk/italienska på menyn. Burgarna är väl ok men finns bättre ställen för sånt. Ta och prova de mer avancerade rätterna då de är mer passande för både stället och köket. Stort plus för servicen.

Datum för besöket: november 2016
Tack KennethEh
Omdömet skrevs 1 november 2016 från mobil enhet

Hamburgarna var verkligen inget särskilt men det var kanske fel restaurang att välja att äta hamburgare på. Eftersom det var en fransk restaurang så kanske man borde valt nåt mer franskt så kanske det hade varit bättre. Servicen var helt ok men inte mer där heller. Det var inget fel på maten men det var definitivt inte värt pengarna och jag kommer inte gå dit och äta igen.

Datum för besöket: november 2016
Tack Zhandra83
Omdömet skrevs 11 juni 2015 från mobil enhet

Vi gick runt och letade restaurang och fick syn på detta mysiga ställe. Jag åt en härlig biff och min sambo åt lax. Till efterrätt åt vi crème brulee som även den var god.

Jag kommer att besöka saju nästa gång vi åker till ny.

Datum för besöket: juli 2014
Tack johanssonrobin
Omdömet skrevs 9 april 2015 från mobil enhet

Efter att ha provat olika barer/restauranger som inte var något vidare. Hamburgare och dylikt, så fick vi tipset här på Tripadvisor. Vi gick dit och testade och det var ett kanonmysigt ställe med fantastisk mat för i stort sett samma peng som på de övriga ställena. Rekommenderas starkt.

Tack sambli65

Resenärer som tittade på Saju Bistro tittade också på

Besökt Saju Bistro? Berätta vad du tyckte!