1 974 kr
Algotels
1 621 kr
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 8 januari 2020 från mobil enhet

Superbra läge på detta hotell, närhet till Times square.
Personalen var vänliga och trevliga. Roof topbaren är trevlig med liten golfbana och roliga drinkar.
Varför den inte får full pott av oss var att för sju dagars vistelse så fick vi inte rum med våra saker någonstans, sjukt många krokar så där hängde vi allt men resväskorna fick stå i badrummet. Men för en kortare resa och liten väska är det inget problem. Städningen var inte heller toppklass.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack AnnaS6785
AlexM12072, Director of Guest Experience på Moxy NYC Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2020

Dear AnnaS6785,

We appreciate you choosing us and taking the time to review your stay! Thanks for mentioning our amazing location. However, we are truly sorry you didn’t dig our rooms. We will use your comments to help us plan for future improvements and we are grateful for your feedback. We wish you the best in all your travels.

Sincerely,

Omdömet skrevs 8 januari 2020

Mysigt, hippt ställe. Små rum. Baren var trevligt och jag tog en hamburgare som vart helt ok. Centralt och bra men kanske inte värt priset. Hissarna var ett kaos, svårt system som gjorde att de hade personal för att sköta, varför krångla till det?

Datum för vistelsen: april 2019
2  Tack Tommy B
AlexM12072, Manager på Moxy NYC Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2020

Hey there, TommyB986!

Thanks for the kind remarks about Moxy Times Square. We love that you enjoyed our modern-micro rooms, sweet location, and the amazing bar. We appreciate your insight regarding our positive side, as well as the things you would change. We would love to hang with you again here #attheMoxy!

Omdömet skrevs 26 maj 2019 från mobil enhet

Bodde här förra sommaren. Trevlig personal som gav uppmärksamhet direkt man var i foajén! Tillmötesgående och serviceminded! Det läckte vatten i badrummet, när vi påpekade det tog det 10 min innan de kom och tittade på det. Efter två timmars promenad i NYC kom vi tbx och då var det fixat. De bad tusen ggr om ursäkt för det inträffade. Stora, Välstädade och fräscha rum med bra upphängning för kläder!

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack 757nadjaa
AlexM12072, Manager på Moxy NYC Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2019

Thanks for all the love, 757nadjaa!

We are obsessed with your compliments to our incredible crew! We are jazzed that they could give you such a memorable experience during your stay at Moxy Times Square. We can't wait to have you back!

Omdömet skrevs 17 mars 2019 från mobil enhet

Detta är ett jättebra hotell med ett suveränt läge nära allt! Rooftopbaren är väldigt trevlig och roligt med signaturdrinken som serveras i en påse. Små men trevliga rum och galet sköna sängar. Rekommenderar verkligen detta hotell!

Datum för vistelsen: mars 2019
Tack SusanneJonsson
AlexM12072, Manager på Moxy NYC Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2019

Thank you for the awesome review, SusanneJonsson!

We love that you got the chance to hang out at our amazing Rooftop Lounge and experience our comfy beds and amazing location. Next time you're in NYC, we hope you stay with us here at Moxy Times Square again - we'll have a cocktail waiting for you!

Omdömet skrevs 7 mars 2019

Vi bor här mellan 7-10 mars. Vi checkade in gansk sent efter en lång resa, ganska trötta. Incheckningen gick mkt bra, serviceminded, trevliga. Rummen fräscha men små men för oss spelar det ingen roll då vi bara egentligen sover där. Skön miljö i baren på plan 2, avslappnat i vardagsrumsmiljö. Rooftop bar har vi inte hunnit kolla in än men ska göra det. Frukosten bra, inget o klaga på. Var även på Egghead o provade deras Basic Sandwich, kanongott o baconen var perfekt! Läget är helt suveränt, ligger nära till allt! Vi kommer tillbaks!

Rumstips: Vi bodde på våning 7, vi hade inget o klaga på.
Datum för vistelsen: mars 2019
Tack Robert W
AlexM12072, Manager på Moxy NYC Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 8 mars 2019

MrGecko67, thanks for saying such nice things about us!

Sounds like you had a wonderful experience, from the insane location to our amazing crew. We look forward to topping that, so come back to Moxy Times Square soon!