“Absolut värt ett besök”

Dallas BBQ Times Square
Rankad som nr 1 545 av 15 763 Restauranger i New York
Kök: Grill
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Midtown
Omdömet skrevs 6 april 2018 från mobil enhet

Vi har ätit här 2ggr och vsr super nöjda båda gångerna. Mycket god mat och väldigt stora portioner. Drinkarna är inte bara goda, men också roliga. Personalen var super trevlig och vi behövde aldrig vänta på en ledig plats. Rekommenderar varmt!

Tack Magdalena S

Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Det värsta jag någonsin blivit serverad. Beställde en mixtallrik med revbenspjäll och stek med sallad och coleslaw. Köttet smakade ingenting och kvaliteten var under all kritik. Coleslawen smakade bara socker och salladen var den minsta portionen jag sett. Ångrar djupt att vi gick hit, det drog ner helheten av vår resa totalt.

Tack Anna S
Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Vi hade inte satt oss till bords om vi inte var sent ute och väldigt hungriga.
Miljön är mycket stökig och det känns som om det igenpluggat är en variant på hamburgerrestaurang.
Vi tog revbenspjäll med pommes och det var typ allt som serverades, det kändes lite tafatt.
Men maten är god och vi blev mätta, men man stannar inte en minut längre än vad som är nödvändigt.

Tack Gabriella R
Omdömet skrevs 23 mars 2016 från mobil enhet

Vi var här 2010 också och vi var lika nöjda efter detta besök som då. Denna gång hade vi vår bebis med oss som sov så dom gav oss ett bord lite avsides.
Här får man otroligt goda frusna drinkar. Alkoholfri pina colada är ett tips! Supergod!
Köttet håller en schysst kvalité, likaså resterande mat. Vi beställde spenatsallad med kött och en sirloin steak. Båda var toppen. Priserna är fullt acceptabla också.
Otroligt populärt ställe på tre(!) våningar som alltid är fullsatt. Helt klart värt ett besök.

Tack MelaAdams
Omdömet skrevs 5 september 2015 från mobil enhet

Maten är billig i förhållande till mängden. Gigantiska portioner och drinkar. Välj mellan stor eller enorm. Kul upplevelse om man är riktigt hungrig!

Tack LisaK2416

Besökt Dallas BBQ Times Square? Berätta vad du tyckte!