“Trevligt ställe och mycket bra mat”

Bourbon Street Bar & Grille
Rankad som nr 428 av 15 915 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt, Cajun & kreolskt, Bar, Pub
Bra för: Barhäng, Särskilda tillfällen, Större grupper
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Område: Hell’s Kitchen
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Testade Bourbon Street Bar & grille som var väldigt bra. Jag testade deras platter med ribs, pulled beef samt oxbringa, allt var super gott. Min fru tog chicken wings och sötpotatis pommes.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Glad_i_mat_sthlm

Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

Gled in här efter en lång shoppingdag på stan. De hade happy hour på vissa drinkar, vilket var trevligt. Vi beställde varsin hamburgare som serverades med potatisklyftor istället för pommes. Riktigt saftiga och goda. Trevlig stämning och snabb service. Väl värt ett besök för en enkel middag.

Datum för besöket: april 2017
Tack LinnLis
Omdömet skrevs 22 september 2016

Vi hade både lunch o middag här. Happy hour på lunchen o vilken hamburgare man vill för 8 USD. Öl 7 USD o ett glas vin 8 USD.Goda burgare/wings/

Datum för besöket: september 2016
Tack Gert N
Omdömet skrevs 19 april 2016 från mobil enhet

Ok burgare efter en sen kväll på stan. Mozzarella sticksen var däremot ingen hit. Inte genomstekta och mjölsmakande.

OK helhelt, trevlig (och väldigt ung) personal med bra uppföljning. God stämning med musik och liv.

Återkommer möjligtvis för en drink eller en öl, inte nödvändigtvis för maten.

2,5/5

Datum för besöket: april 2016
Tack SimonP3154
Omdömet skrevs 3 november 2015

Längtade efter ett riktigt amerikanskt burgerställe och hade den enastående turen att ramla på denna under happy hour och Mysig lokal och trevlig personal. Hamburgaren var helt ok och helt enligt min förväntan. Likaså priset. Kommer att gå dit ingen.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack ullan10

Resenärer som tittade på Bourbon Street Bar & Grille tittade också på

Besökt Bourbon Street Bar & Grille? Berätta vad du tyckte!