FindHotel
Official Site368 US$
Priceline369 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2018

Små men väldigt fräscha rum och personalen var super. Otroligt vänliga och tillmötesgående. Bra läge på hotellet och en bra utgångspunkt för promenader både uptown och downtown. Gott om bra frukostställen runtomkring gör att vi säkert återvänder.

Rumstips: Ju högre upp desto bättre såklart.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Expedition164979
Maggie H, General Manager på Arlo NoMad, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2018

Hello Expedition164979,

We are so happy our staff helped to make you feel right at home at Arlo NoMad. We will be thrilled to share your kind words with our team and we would be honored to welcome you again.

All the Best,

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Bodde 4 nätter med 15-årig son i mitten av juni. Letade länge på nätet efter det perfekta Hotellet och hittade rätt! Mina sökkriterier var fräscht och rent, tryggt kvarter, incheck dygnet runt, nära till Metro och bra WiFi. Allt var topp!
Välkomnande miljö och mysiga allmänutrymmen/takbar.
Vi bodde i Bunkroom på 15:e våningen. Lite utsikt mot husvägg, lite utsikt mot ESB.(bokat utan speciell utsikt) Sköna sängar med varsin TV och bästa hotelduschen. Hade med öronproppar som förblev oanvända-inga störande ljud vare sig utifrån eller inifrån. AC:n fungerade perfekt också. Skönt att komma in efter varma junidagar. Bra läge; nära att promenera till ESB, Times S, Macys, Koreatown, Bryant Park med mera och nära till metrostationer, olika linjer.
Mitt tredje besök i NY. Blir det fler bokar jag definitivt detta ställe igen.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack pocauusi
ArloNoMad, Manager på Arlo NoMad, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Hi There,

Thanks so much for such kind feedback.

We are always happy to know that our guests enjoyed their stay.

Looking forward to having you join us again.

Cheers,

Omdömet skrevs 18 maj 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och kunniga på sin sak.
Härlig pondus och hjälpsamma.

Många skriver att hissarna tar tid.vilket måste vara ordnat! För nu går hissarna så fort att man knappt förstår att man är framme. 3 hissar med mordent system för ät komma till rummet.

Härliga rum, passar perfekt för oss som älskar det minimalistiska livsstilen. Micro rum, ny rustade och välstädade. Mer utrymme behöver man absolut inte, kanon med förvaring och rymlig toalett med dusch.

Rummet har absolut sin Charm på 18 våningen!

Vyn är enastående både dag och nattetid.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack olivia_sara98
ArloNoMad, Manager på Arlo NoMad, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2018

Well Olivia!!

You're certainly making us blush with such kind feedback. Thank you so much! We greatly appreciate your words and also your commentary on Micro Concept we utilize.

It's New York City! Get out and see the beauty that city has, right?

If ever you're in the area again, we will be more than happy to welcome you with open arms!

Happy Regards,

Omdömet skrevs 16 november 2017

Det här är ett hotell som känns nytt och fräscht med en skön atmosfär. Här finns fina gemensamma utrymmen för avkoppling och det är lätt att vilja hänga kvar på hotellet. Läget är väldigt bra om man vill bo i östra Midtown och nära Empire State Building.

Datum för vistelsen: november 2017
  • Restyp: Reste ensam
1  Tack jonnyf545
ArloNoMad, General Manager på Arlo NoMad, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2017

Hallo Jonny F,

Wir freuen uns sehr, dass Sie unsere Stimmung + Atmosphäre zu schätzen wissen! Mitten im Betondschungel zu sein, kann ein überwältigendes Erlebnis sein, freut sich aber zu hören, dass Sie unser Hotel als gemütlich und entspannend entdeckten. Wir hoffen, Sie wiederzusehen, wenn auch nur für einen herzlichen #helloarlo Gruß!

Mit freundlichen Grüßen

Omdömet skrevs 3 november 2017

Perfekt läge mitt i stan. Perfekt lobby att hänga i. Perfekt bar och personal. Perfekt frukost med underbar värdinna. Perfekt rooftop bar med utsikt över Empire State Building. Perfekta rum, om än kanske lite små. Perfekt housekeeping och service.

Vi testade inte restaurangen men den har en tung koppling till Talde i Brooklyn, så det var säkert perfekt det med.

Rumstips: Högt upp, be om utsikt mot Empire State Building.
Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Lennart W
ArloNoMad, General Manager på Arlo NoMad, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2017

Hej Lennart W,

Wow, du har lämnat oss mållös och rodnad! Vi undrar hur vi ska besöka detta besök nästa gång, men vi tackar för utmaningen! Det kommer bara att göra oss bättre;).

Vi kan inte vänta med att välkomna dig tillbaka!

Varmt,