Öppet i dag: 05:30 - 02:00

från 9,00 US$
från 20,00 US$
från 150,00 US$
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Byggnaden och vänthallen är helt otrolig rent arkitektmässigt. Det är väldigt svårt att hitta en tid som är folktom men inte alls svårt att hitta en liten plätt inne i hallen för att ta ett kort eller två. Jag tycker man ska passa på att uppleva myllret och den otroligt fascinerande takhöjden inne i vänthallen men mer än så finns det knappast att göra. Mycket folk i rörelse och man känner sig som i många andra anknytspunkter, alltid i vägen.

Tack tomasa863
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Vi har besökt Grand Central i februari på väg till kryssnings terminalen. Pampig byggnad. Stort luftig hall. Flera matställe b.l.a.dansk smörrebröd. Tacka Jackie Kennedy att byggnaden finns kvar. Imponerande byggnad, ett måste när man besöker New York.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Tack Irena825
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Behöver inte åka någonstans. Bara att se hallen är en upplevelse i sig. Tycker verkligen detta ska upplevas..

Tack Chris P
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Om uppskattar byggnader och är i New York så är ett besök här att rekommendera. Rymden och den lyxiga känslan i byggnaden är fantastisk.

Tack 356andr_h
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Grand Central är en stor, mycket vacker byggnad som är värt ett besök. Hör finns det mängder med matställen och butiker. Folklivet är mycket intensivt

Datum för upplevelsen: januari 2018
Tack Gothenburgers