“Underbara kycklingvingar och nudelsoppa”
Omdöme om Momofuku Noodle Bar

Momofuku Noodle Bar
Rankad som nr 238 av 15 923 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Område: East Village
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Jättegod lunch. Trevlig och professionell personal. Inte helt billigt dock...
En bit att gå från Union Square, men definitivt värt det!

Datum för besöket: april 2017
Tack Jp2000hotmail

Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Hade sett fram emot att få äta nudlar från momofuku sedan jag såg en dokumentärserie med snubben som startat konceptet på Netflix. Jag beställde en ramen med fläsk. Det var bland den bästa ramen jag testat! Smakrik buljong som inte blev för salt. Goda nudlar. BRA helt enkelt.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Emma Å
Omdömet skrevs 26 april 2016 från mobil enhet

Så god mat. Fantastisk goda buns och bowls. Skulle kunna äta där varje dag. Tyvärr tycker jag att den otroligt höga ljudnivån störde upplevelsen lite. Skulle dock komma tillbaka flera gånger Tack vare maten!

Datum för besöket: april 2016
Tack Sandra P
Omdömet skrevs 1 oktober 2015

Dle apå en Ramen soppa men glöm för guds skull inte bort att beställa massor av buns! Fluffiga som små moln med olika fyllningar - en DRÖM!

Datum för besöket: november 2014
Tack jo026
Omdömet skrevs 15 september 2015 från mobil enhet

Udda meny, nudlar, softbuns. Allt väldigt bra! Man måste gilla att pröva nya saker för att uppskatta detta ställe. Lite kändistätt. Vi åt bredvid Daniel Craig med familj:) rekommenderas till lunch eller lite slapp middag.

Datum för besöket: september 2015
Tack 308andersd

Resenärer som tittade på Momofuku Noodle Bar tittade också på

Besökt Momofuku Noodle Bar? Berätta vad du tyckte!