“Inte besviken ”

Rankad som nr 96 av 14 036 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Lunch, Bokningar
Område: East Village
Omdömet skrevs april 7 2017 från mobil enhet

Hade sett fram emot att få äta nudlar från momofuku sedan jag såg en dokumentärserie med snubben som startat konceptet på Netflix. Jag beställde en ramen med fläsk. Det var bland den bästa ramen jag testat! Smakrik buljong som inte blev för salt. Goda nudlar. BRA helt enkelt.

Tack Emma Å

Omdömet skrevs april 26 2016 från mobil enhet

Så god mat. Fantastisk goda buns och bowls. Skulle kunna äta där varje dag. Tyvärr tycker jag att den otroligt höga ljudnivån störde upplevelsen lite. Skulle dock komma tillbaka flera gånger Tack vare maten!

Tack Sandra P
Omdömet skrevs oktober 1 2015

Dle apå en Ramen soppa men glöm för guds skull inte bort att beställa massor av buns! Fluffiga som små moln med olika fyllningar - en DRÖM!

Tack jo026
Omdömet skrevs september 15 2015 från mobil enhet

Udda meny, nudlar, softbuns. Allt väldigt bra! Man måste gilla att pröva nya saker för att uppskatta detta ställe. Lite kändistätt. Vi åt bredvid Daniel Craig med familj:) rekommenderas till lunch eller lite slapp middag.

Tack Anders D
Omdömet skrevs april 23 2014

Här äter man jättegod mat till en liten penning. Man sitter ganska trångt men det är det absolut värt! Missa inte detta ställe!

• Atmosfär
Tack Netapeta64

Resenärer som tittade på Momofuku Noodle Bar tittade också på

Besökt Momofuku Noodle Bar? Berätta vad du tyckte!