Öppet i dag: 00:00 - 23:59
Spara

Google
Sätt du kan uppleva Brooklynbron på
från 35,00 US$
från 25,00 US$
från 26,13 US$
från 25,60 US$
Omdömet skrevs 19 februari 2020 från mobil enhet

Att gå över Brooklyn Bridge är en magisk känsla och enligt mig ett måste om man besöker New York. Otroligt vacker bro och fantastiskt utsikt. Finns många möjligheter till vackra bilder. På Brooklyn sidan är det värt att gå till Dumbo och få utsikt mot World Trade Center mm. Man får räkna med mycket folk då detta är väldigt populärt.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack ChristianDee
Omdömet skrevs 4 januari 2020 från mobil enhet

Att besöka Brooklyn Bridge och gå över den tillhör i min mening ett måste när man är i NYC. Så mycket historia.
Kan vara trixigt att hitta dit där man kan komma på den till fots, men om man tar tunnelbanan till City Hall på södra Manhattan och letar sig till östra sidan om City Hall så ser man bron och då ser man också hur man ska ta sig upp på den.

Tack MorganO69
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Fin utsikt över Manhattan, missa inte den lilla parken vid brofästet!
Mycket folk på bron och konstigt nog folk som trodde de skulle komma fram med cykel!
Värt en promenad!

Tack gabbies2017
Omdömet skrevs 9 december 2019

Kul att se en ikonisk byggnad men lite väl trångt att komma upp på bron då det gärna blir väldigt mycket folk.
Skulle rekommendera att man gör en tur tidigt på morgonen.

Tack Niklas W
Omdömet skrevs 19 november 2019

Ta tunnelbanan till City hall och börja din vanding över Brooklyn bridge! det är mycket folk men när solen sänker sig ner i havet, när ljusen lyster upp manhattan är det magiskt. Det är också kalas att gå över hela bron, gå ner under bron och till området precis under ,,, där hittar du kalas shopping och bra matställen

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack sannajohnson