Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (857)
Filtrera omdömen
858 resultat
Medlemsbetyg
202
352
199
65
40
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
202
352
199
65
40
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 858 omdömen
Omdömet skrevs 24 januari 2014 från mobil enhet

Jag stannade på detta hotel då jag hade en tidig flight dagen efter. Bra service med hämtning på flygplatsen, sköna sängar och förvånansvärt bra mat.
Hotellet är pga sitt läge ett hotel du sover på i väntan på flyg, knappast något du stannar flera dagar på då det ligger en bit från centrum.

Bodde här: januari 2014, reste i arbetet
Tack Kihlman
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Justin S, Manager på Courtyard by Marriott Boston Logan Airport, svarade på det här omdömetSvarade 10 februari 2014
Google-översättning

Thank you for your response and positive feedback! We're glad you enjoyed your stay and certainly hope you come back to stay with us again in the future!

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Manager på Courtyard by Marriott Boston Logan Airport, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Front Office Manager på Courtyard by Marriott Boston Logan Airport, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Jessica B, Front Office Manager på Courtyard by Marriott Boston Logan Airport, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen