Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 408)
Filtrera omdömen
5 408 resultat
Medlemsbetyg
4 143
976
176
66
47
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
4 143
976
176
66
47
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 5 408 omdömen
Omdömet skrevs 31 maj 2017

Ett bra rum och trevligt med litet bord och två stolar. Vi bodde på 11:e våningen och hade en fin utsikt mot hamnen och flygplatsen.
Alldeles för dyr frukost - den hoppade vi över. Seven Eleven är ett billigare alternativ.
En god Lobster Roll på room service menyn.
Det tar en stund att promenera till centrum, men det var inte så långt som det såg ut på kartan.
Bra läge i förhållande till flygplatsen. Bussen från Silver Line är gratis och stannar utanför hotellet. Tillbaka tog vi taxi - ca 20$.
Hotellet är stort med många gäster. Det gjorde att det bildades en lång kö i receptionen vid utcheckningen. Detta ska man nog försöka fixa på morgonen eller kvällen innan.

  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Nils13462
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 28 juni 2013

Bra sängkomfort, sittgrupp och skrivbord. Kanske ett tag sedan man renoverade. Frukost ingår inte utan kostar 20 dollar per person plus 20% serviceavgift. Det innebär att de flesta gästerna verkar koka sitt kaffe på rummet och gå ner till SevenEleven vid hotellet och köpa något till frukost.
Hotellet ligger långt ut från sevärdheter men det går att promenera till stan, tar ca 25 minuter men vägen är kantad av parkeringsplatser och byggarbetsplatser. Det finns en trevlig Harbour walk man kan gå men då tar det längre tid. Detta hotell väljer man nog endast för att man skall på konferens i World Trade Center som ligger i anslutning.

  • Bodde här: juni 2013, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack SwedenAnn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste ensam
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
CraigC204, Public Relations Manager på Seaport Boston Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen