Battery Wharf Hotel, Boston Waterfront
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 223 US$/natt.

Westin.com
Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 321 US$/natt.

The Langham, Boston(Boston)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 261 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 41 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 41 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 251 US$/natt.

Hotel 140(Boston)
Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 240 US$/natt.

Agoda.com
Rabattmeddelande! 45 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 45 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 330 US$/natt.

Loews Boston Hotel(Boston)
Rabattmeddelande! 41 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 41 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 443 US$/natt.

Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 245 US$/natt.

1 066 US$
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 785 US$/natt.

• Rumservice
1 3881 393 av 1 739 omdömen
Omdömet skrevs 25 september 2012

Tips för att välja rum: Rooms with a view of the water
  • Bodde här: september 2012, reste i arbetet
Omdömet skrevs 24 september 2012

Tips för att välja rum: Ask for corner rooms - they are larger with a spectacular view.
  • Bodde här: september 2012, reste i arbetet
Omdömet skrevs 18 september 2012

• Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 10 september 2012

• Bodde här: augusti 2012, reste med vänner
Omdömet skrevs 10 september 2012

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Hannah C, Marketing Coordinator på Battery Wharf Hotel, Boston Waterfront, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2012